פעם ראשונה, פעם שנייה, נמכר!

מעריצי פרינס: פתחו יומנים וסמנו לעצמכם את יום חמישי - שבעה עשר במרץ, אז תיפתח מכירה פומבית מיוחדת הכוללת פריטים נדירים השייכים לזמר. לפרינס עצמו, אם תהיתם, אין קשר למכירה. את הפריטים מוכרים אשתו לשעבר ומנהלו הקודם.



אז מה תוכלו לרכוש במכירה הפומבית שתיערך ברשת? אחד הפריטים המעניינים היא הקלטת דמו נדירה משנות ה-70 הכוללת כמה להיטים של הזמר, ומחירה מתחיל ב- 6,500 דולרים. הקלטה מעניינת נוספת שמחירה מתחיל ב-20 אלף דולרים, כוללת שישה שירים משנת 1978, כששלושה מהם - מעולם לא יצאו.


מעריצות פרינס עשויות להתעניין יותר בטבעת האירוסין שהעניק הזמר לאשתו לשעבר, בגודל של מעל לשני קראט – מחירה ההתחלתי הוא 100,000 דולרים. עוד יימכרו גיטרת הגיבסון של הזמר, פרטי לבוש, תכשיטים, וגם סט הצלחות עליו הוגש המזון בחתונתו של פרינס.



פלסיבו מסביב לעולם


להקת פלסיבו הבריטית הודיעה כי תצא בסוף השנה לסיבוב הופעות עולמי לציון 20 שנים לאלבום הבכורה שלהם, שיצא בשנת 1996. באתר הרשמי של הלהקה נכתב כי המופע הזה הולך להיות מעט שונה מהרגיל, וכדאי לצפות לשמוע שירים שהלהקה לרוב אינה מנגנת בהופעות. סולן פלסיבו הוסיף, כי מעריצי הלהקה היו סבלניים, והגיע הזמן לנגן בהופעות גם שירים שהם רוצים לשמוע.



מכירת הכרטיסים למופע תיפתח ביום שישי הקרוב, בין היעדים המתוכננים תמצאו את אוסלו, מוסקבה, ברלין, אמסטרדם, פריז, לונדון ועוד... ישראל, לצערנו, בינתיים לא נמצאת ברשימה.



ערכה: נעמה חן