מעטים האמנים שזוכים להיקרא אגדה עוד בימי חייהם ונדירות הפעמים שאנו זוכים לראות אותם כאן בישראל בהופעה.  קרלוס סנטנה הוא אחד כזה, והיום (חמישי) נודע כי הוא יגיע להופעה אחת בישראל, בפארק הירקון, ב-30 ליולי. 
מייקל וריוניס, מנהלו של סנטנה מסר: "קרלוס סנטנה הוא אזרח העולם שמפיץ מסר של אהבה, אור ושלום בכל מקום אליו הוא מגיע לנגן את המוזיקה שלו. סנטנה מאמין שהעולם צריך להיות ללא גבולות ולכן הוא אינו נרתע או נמנע מלהופיע בכל מקום ברחבי העולם. אנחנו מצפים בקוצר רוח להופיע בישראל בקיץ הקרוב". 
סנטנה מגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות עולמי עם אלבום חדש שעתיד לצאת ב 15 באפריל ובו הוא מאחד לראשונה את ההרכב המקורי שהופיע בפסטיבל וודסטוק ואחראי לשלושת האלבומים המיתולוגיים הראשונים של הלהקה. האלבום יקרא Santana IV ויסמל את הפעם הראשונה מזה 45 שנה שההרכב מקליט יחד מאז האלבום Santana III שיצא ב1971. 

המופע בישראל עתיד להימשך כשעתיים וחצי ולכלול את כל להיטיו הגדולים, עם הרכב גדול של 11 מוסיקאי-על וכוללים את אשתו של סנטנה המתופפת Cindy Blackman, יחד הם יעניקו לקהל הישראלי ערב ארוך בפארק הירקון.
המכירה המוקדמת תיפתח מחר בשעה 8:00 בבוקר, במחירים מיוחדים למחזיקי אמריקן אקספרס ולחברי השומע המתמיד של שוקי וייס. מחירי הכרטיסים ינוע בין 294 שקל בדשא, החל מ-564 שקלים  בגולדן רינג, ו-694 שקלים במושבי הכסף. חבילות VIP יעלו החל מ- 1,150שקלים במכירה המוקדמת לחברי אמריקן אקספרס. החבילה כוללת מקום ישיבה מובחר, חניה, כניסה מהירה לפארק, מתחם אירוח הכולל בר פתוח, ותג VIP אקסקלוסיבי. המכירה הכללית תפתח ביום ראשון הקרוב בשעה 8:00.