הזמרת הבריטית המצליחה אדל מתכוננת לקחת פסק זמן של חמש שנים מתעשיית המוזיקה, לאחר שתשלים את סיבוב ההופעות העולמי הנוכחי שלה, "אדל לייב 2016", על מנת לבלות זמן איכות עם בנה אנג'לו, כך פורסם היום (שבת) ב"דיילי מייל", שציטט מקורות המקורבים לזמרת. את מסע ההופעות העולמי אדל החלה בחודש שעבר בבלפסט, ומאז השלימה 105 הופעות ברחבי אירופה וצפון אמריקה.

אדל כבר מתכננת את פסק הזמן הבא שלה, כשברצונה לקחת תקופת זמן של חמש שנים על מנת להתרכז בבנה בן החמש, יחד עם בן זוגה סיימון קונקי. מקור המקורב לזמרת אמר לעיתון ה"סאן" הבריטי: "אדל אמרה לחבריה הקרובים שהיא תיקח צעד אחורה מאור הזרקורים לחמש שנים לפני שתוציא אלבום נוסף. האמהות עדיין חדשה לה והיא לא רוצה לפספס את גדילתו של אנג'לו. זו תהיה הודעה לא קלה למעריצים".

אדל. צילום: רויטרס, ויקיפדיה
אדל. צילום: רויטרס, ויקיפדיה

 

הצלחה פנומנלית

סיבוב ההופעות הנוכחי של אדל צפוי להסתיים בנובמבר השנה, ולאחריו הזמרת תתרכז במשפחתה במקום בקריירה שלה. נציג רשמי של אדל מסר ל"דיילי מייל" בתגובה: "אדל חזרה לאור הזרקורים עם צאת אלבומה האחרון, '25', לאחר שלקחה שלוש שנות הפסקה על מנת להיות עם בנה". חזרתה של אדל לבמות הוכיחה עצמה כהצלחה פנומנלית, כאשר "25" הפך לאלבום הנמכר ביותר ב-2015 בבריטניה ובארצות הברית.
במופע אתמול בגלזגו, אדל התנצלה בפני מעריץ שהובהל לבית החולים לאחר שנפצע כתוצאה מנפילה של שרשרת כבדה מתקרת הבמה. אדל, בת ה-27, כתבה באותו ערב בטוויטר: "אני כה מצטערת לשמוע שמישהו נפגע בהופעתי הערב. הסיטואציה כעת בחקירה על מנת שאירוע זה לא יחזור על עצמו".


קללות רבות


ביום שלישי השבוע אדל שילחה כמה עקיצות חסרות רחמים בזמן הופעה, למחבלים מהפיגוע בבריסל. מספר שעות לאחר מתקפת הטרור, הופיעה הדיווה בלונדון והחליטה להראות את תמיכתה בעם הבלגי, כשיצאה נגד הטרוריסטים.
אדל הופיעה ב-O2, ולאחר מספר שירים החליטה לשתף את הקהל ברגשותיה ביממה הקשה שעברה על יבשת אירופה, בנאום הכולל קללות רבות. היא ביקשה מהקהל הרב שגדש את האולם להיות מאוחדים.


בסרטון שעלה ליוטיוב, רואים את הזמרת מספרת לקהל איך כולם הגיעו למקום למען אותה מטרה: "אני מקווה שהגעתם לכאן כדי שאני אוכל לבדר אתכם. אני כאן לבדר אתכם כדי שכולנו נהיה מאוחדים, זה מה שעושה אותנו יותר טובים מאותם מזדיינים. נראה אתכם מזדיינים!"
גולש תייג את הסרטון והוסיף על כך שאין ספק שלדעתו זה שיא הערב. בתמונות מההופעה המרגשת, אפשר לראות את המוני המעריצים מרימים את הטלפונים הניידים שלהם לשמיים ויוצרים תמונה מרגשת לזכרם של 34 ההרוגים במתקפת הטרור.