ההודעה הדרמטית של אביצ'י
תעשיית המוזיקה האלקטרונית בהלם! אביצ'י – אחד התקליטנים המובילים בעולם, הודיע כי סיבוב ההופעות הקרוב שלו – יהיה גם האחרון. הדי ג'יי הצעיר, בסה"כ בן 26, כתב באתר האינטרנט שלו, כי ההחלטה לתלות את האוזניות התקבלה אחרי שיצא לטייל עם חברים לפני כשבועיים. בטיול הבין כי הוא חייב שינוי, וכי הוא רוצה לחזור לחיות חיים נורמליים, על אף שהוא מודה על כל ההזדמנויות שהיו לו בחיים.



אביצ'י נולד בשוודיה תחת השם טים ברגלינג, וכבר מגיל צער נחשב להבטחה גדולה בסצנת המוזיקה האלקטרונית. הוא ניגן על הבמות הגדולות בעולם, ובעקבות ההודעה הדרמטית שלו על פרישה מעולם המוזיקה, נראה כי הופעתו הקרובה בישראל שתתקיים ב-22 ביולי, תהפוך להיות – אחת האחרונות בחייו.



יו 2 בדרך לאלבום חדש
מעריצי יו 2 – יש לכם סיבה לחייך! בקרוב, כך לפי גיטריסט ההרכב – הלהקה האירית תשחרר לעולם אלבום חדש. גיטריסט יו 2 the edge –, התראיין למגזין הרולינג סטונס, ואמר כי ללהקה יש כבר למעלה מ-50 שירים, שרק מחכים להיכנס לאלבום חדש.



אם המספר 50 נשמע לכם מעט מוגזם, אז הסירו דאגה מלבכם, בהמשך סיפר חבר ההרכב שרק 20 שירים מתוך ה-50 מרגשים את הלהקה, והם יהוו את חומר הגלם לאלבום. לדבריו יש עוד עבודה, וצריך לצמצם לא מעט, אבל נראה שהלהקה בדרך הנכונה.



כשנשאל מתי האלבום יהיה מוכן, ענה שקשה לו להתחייב על זמן מדויק. אנחנו יכולים רק לקוות שהפרסום הנוכחי מרמז על אלבום חדש – בקרוב.