המעריצות בהלם: הופעת האיחוד של היי פייב נדחתה. להקת הבנים הישראלית הכוללת את אמיר פיי גוטמן, מייקל הרפז, שחר אייל, אייל דסאו ועידן יסקין, הכריזה לפני חודשיים על איחוד מרגש, אך למרבה הצער הוא לא יתקיים בזמן המתוכנן. לא, הסיבה היא לא מכירות, כיוון שמרבית הכרטיסים נמכרו עם פרסום הידיעה על המופע -  הדחייה התרחשה כיוון שחבר הלהקה אמיר פרישר גוטמן מאושפז זמן ממושך בבית החולים "איכילוב" ולאחר התייעצות עם רופאיו הוחלט כי המופע יידחה למועד חלופי. 



המועד החדש למופע הוא יום שבת ה-4 ליוני 2016, והאירוע יתרחש בהיכל מנורה מבטחים. למעריצים המודאגים: הכרטיסים יהיו תקפים גם לתאריך החדש. מחברת TANDI נמסר "המפיקים וכל צוות המופע מאחלים לאמיר רפואה שלמה, אנו מודים לאלפי המעריצים שדאגו לשלומו של אמיר ומקווים לראות את כולכם בהופעה". 



בינתיים מעבר לים, להקת ניינטיז אהובה נוספת התאחדה: גאנז אנד רוזס הופיעה ביום שישי מול קהל מצומצם, של 250 איש בני מזל. כאשר הלהקה הכריזה על ההופעה היו חששות כי מדובר במתיחה אכזרית במיוחד של 1 באפריל, אך מי שהאמין וקנה כרטיסים נהנה מהופעת הכוללת את כל חברי הלהקה לראשונה מאז שנת 1993. בין המעריצים היו גם בראדלי קופר, ג'ים קארי וקייט הדסון. 



היי פייב. צילום: איתן טל