חדשות המוזיקה של 99FM: סערת קאשה, המפיק המוזיקלי ד"ר לוק וחברת סוני – עולה מדרגה. הזמרת מנהלת מאבק משפטי ממושך נגד לוק לאחר שלטענתה אנס אותה – ובתקווה להשתחרר מהחוזה שלה איתו. לאחרונה, קבע בית המשפט כי החוזה בין השניים ובין חברת התקליטים שלה סוני - מחייב, ולמעשה, הזמרת יכולה לבחור לפרסם מוזיקה איתם, או לא לפרסם כלל.

אמש כתבה הזמרת באינסטגרם שלה כי דווקא קיבלה אפשרות לשחרר לעולם מוזיקה – אבל בתנאי אחד, מפתיע במיוחד. לדבריה, הציעו לה את החירות שלה, אם תשקר, תתנצל בפומבי ותגלה שלא  נאנסה. עוד הוסיפה הזמרת בפוסט כי הייתה מעדיפה שהאמת תהרוס לה את הקריירה מאשר לשקר בשביל מפלצת. 
לא ברור האם ההצעה הגיעה מכיוון חברת התקליטים או מכיוון המפיק המוזיקלי. בינתיים הזמרת הגישה ערעור על החלטת בית המשפט, אנחנו נמשיך לעקוב.

טיילור סוויפט לא מפסיקה לנצח

האמריקאים בהחלט אוהבים לחלק לעצמם פרסים, אחרי ששלשום חולקו פרסי האקדמיה למוזיקת קאנטרי, אמש התקיים טקס חלוקת פרסים של תחנת הרדיו I heart.
 
הזוכה הגדולה היא איך לא טיילור סוויפט, שגרפה ארבעה פרסים – סיבוב ההופעות הטוב ביותר, אלבום השנה, זמרת השנה, וגם המם המוצלח ביותר. מי שהגיש לה את אחד הפרסים היה ג'סטין טימברלייק שגיחך על כך שסוויפט לא מפסיקה לנצח – והשמועה אומרת שהיא הולכת להתמודד גם במשחקים האולימפיים בריו – גם שם הניצחון מובטח.
 
מי שזכה בתואר זמר השנה, הוא ג'סטין ביבר כמובן, שהפתיע את הקהל כשעלה על הבמה עם ראסטות זהובות, ואף גרף פרס נוסף – שיר הדאנס הטוב של השנה. ברכות ו.. נפגש בטקס הבא.