ההודעה הדרמטית של אמיר פיי גוטמן

אמיר פיי גוטמן מאושפז מזה מספר שבועות בבית החולים איכילוב בתל אביב, והבוקר בהודעה רשמית מטעמו, נמסר כי הזמר אובחן כחולה במחלת הסרטן. לאחרונה פרסמנו כאן כי הופעתה המתוכננת של להקת היי פייב נדחתה, עקב מצבו הרפואי של פיי גוטמן. תהיות רבות עלו סביב מצבו הרפואי לאורך תקופת האשפוז, והיום התברר כי הוא חולה בסרטן בלוטות הלימפה. 

בעוד כחודשיים ההרכב צפוי להתאחד להופעה חגיגית, מפיקי המופע מסרו לתקשורת כי הם שומרים על אופטימיות, ומאמינים כי אמיר יחזור במהרה לחדר החזרות, ויעלה על הבמה יחד עם שאר חברי הלהקה בארבעה ביוני. פיי גוטמן מצידו אמר כי הוא מאמין ואופטימי לגבי המשך הדרך שלפניו. אנחנו, נאחל כמובן החלמה מהירה, ורק בריאות.

אירוסמית' - הסוף?

האם להקת אירוסמית' בדרך לפירוק? אם לסמוך על הדברים של סולן הלהקה סטיבן טיילר – אז בהחלט נראה שלשם נושבת הרוח. טיילר התראיין למגזין רולינג סטון ואמר כי הלַהקה תצא לסיבוב הופעות ב-2017, וככל הנראה זה יהיה סיבוב הפרידה שלה. "יש שתי להקות שעדיין שומרות על ההרכב המקורי שלהן, הרולינג סטונס, ואנחנו", הוסיף טיילר, וציין כי הוא מברך על כך. 
 

עוד לפני סיבוב ההופעות של ההרכב, שנוסד בשנת 1970 וחבריו לא הופיעו יחד מאז הסתיו שעבר, טיילר צפוי לצאת לסיבוב הופעות סולו, בין החודשים מאי לאוגוסט. לגבי העתיד – נצטרך להמתין ולראות.

לפלייליסטים ועוד הפתעות מוזיקליות היכנסו לאתר Eco 99FM