הרגליים היקרות בעולם

רוב האנשים נוהגים לבטח את הרכב שלהם, חלקם גם את הדירה או את התכשיטים, וכבר שמענו על לא מעט ספורטאים שביטחו את גופם. מריה קארי, ידועה כאחת שהולכת בגדול, ועל כן לא מפתיע כי הזמרת בחרה לבטח את מיתרי הקול וגם את הרגליים שלה, בסכום צנוע של 70 מיליון דולרים.

אתר TMZ פרסם כי הדיווה חילקה את הכסף שווה בשווה – הרגליים בוטחו ב-35 מיליון דולרים, וכך גם מיתרי הקול. למעשה, לא מדובר בסלבריטאית הראשונה שמבטחת חלקים מגופה, גם ג'ניפר לופז ביטחה את ישבנה המפורסם, וכך גם קיילי מינוג.
 
כנראה שבהופעה הבאה של מריה – אף אחד לא יאחל לה – "break a leg" לפני העלייה לבמה, בכל זאת, מדובר בזוג רגליים יקר במיוחד.

ריהאנה נחשפת

דיווה נוספת בעלת שם עולמי היא ריהאנה – ואם חשבתם שאתם מכירים אותה בזכות חיי הרשת הפעילים שלה – אז מסתבר שיש עוד הרבה מעבר, ובקרוב - כולנו נוכל להכיר את הזמרת הרבה יותר טוב.

הבמאי פיטר ברג גייס את רירי לפרויקט דוקומנטרי, בו יעקוב אחריה, ייכנס אל תוך חייה ויבחן איך הגיעה להיות הכוכבת הגדולה שהיא כיום. אם תהיתם איך התאפשר החיבור הזה - לשניים היכרות מוקדמת, ברג ביים את ריהאנה בסרט בו השתתפה בשנת 2012.

לפי ברג, הסרט מציג את ריהאנה היוצרת, אשת העסקית, וההומניטארית, ומציץ אל תוך חייה האישיים - ללא מסכות. תאריך ההשקה הרשמי של הסרט טרם נקבע – אבל מה שכן נוכל לומר הוא שהסרט צפוי להגיע אלינו, בקרוב.