בקרוב: אירוע המוזיקה הגדול בהיסטוריה


מופע כזה עוד לא ראיתם: בוב דילן, הרולינג סטונס ופול מקרטני יופיעו בקרוב על במה אחת, ולפי כלי תקשורת רבים בעולם, מדובר באחד ממופעי המוזיקה הגדולים בהיסטוריה.



פתחו יומנים ורשמו לפניכם, המופע יתקיים בין ה-7 ל-9 באוקטובר בקליפורניה, ואם השמות הגדולים שכבר אישרו את השתתפותם לא מספיקים לכם, אז גם להקת The Who, ניל יאנג ורוג'ר ווטרס מהפינק פלויד, יגיעו להופיע על אותה הבמה.



האומנים האלה ירוויחו לא מעט כסף מהמופע ההיסטורי הזה, ולפי הדיווחים כל אומן ישלשל שבעה מיליון דולר לכיסו. לא נחשפו פרטים נוספים לגבי המופע, ועדיין לא ברור מתי תחל מכירת הכרטיסים. בכל מקרה אנחנו דרוכים ובודקים באתרי המכירות, ומבטיחים כמובן לעדכן.





פרינס הובהל לבית החולים


נאחל רק בריאות לפרינס ששהה בבית חולים בסוף השבוע האחרון לאחר שחש ברע. הזמר, שנמצא בימים אלה בסיבוב הופעות, סבל בשבועות האחרונים מתסמיני שפעת, וביטל שתי הופעות לפני כשבוע. ביום חמישי האחרון, על אף מצבו הבריאותי הרעוע, בחר הזמר לקיים את הופעתו באטלנטה, ובסיומה עלה על מטוסו הפרטי ליעד הבא.



במהלך הטיסה חש ברע, המטוס ביצע נחיתת חירום, ופרינס הובהל לבית חולים במדינת אילינוי. לאחר שלוש שעות שוחרר הזמר למנוחה בביתו, ושם יבלה גם בימים הקרובים. רק בריאות.