הסיוט של לילי אלן

מפורסמים רבים מתמודדים לא אחת עם תופעה מוגזמת של הערצה מצד הקהל, שלעיתים אף גובלת בהטרדה. במקרה של לילי אלן – מדובר בסיוט של ממש.
בריאיון לאובזרבר הבריטי, סיפרה הזמרת כי בחודש אוקטובר האחרון התעוררה באמצע הלילה לאחר ששמעה רעשים בביתה. בחדרה עמד אדם שבהמשך גילתה ששמו אלכס גריי, שצעק והתפרע. אלן שהתה באותה העת בביתה בלונדון יחד עם ילדיה וחבר קרוב, ששמע את ההתרחשות והצליח לגרש את המטרידן.




לדברי אלן, באותו ערב שרפה את הארוחה שהכינה, ועל כן פתחה את כל דלתות הבית כדי לאוורר, ושכחה לנעול אותן. "פחדתי לגשת אל חדרי הילדים" היא הוסיפה, "חששתי ממה שאמצא שם". בהמשך נודע כי אותו מטרידן עקב אחריה במשך שנים. "גם אם הוא ייכנס לכלא, בסוף הוא ישתחרר ואני לעולם לא ארגיש בטוחה", סיכמה הזמרת, והוסיפה כי מאז האירוע קשה לה מאוד לבטוח באנשים.
 

הבריטים תורמים ביד רחבה

אווירת חג מרחפת מעל כולנו בימים האחרונים, ואולי בהשראתה פירסם מגזין הסאנדיי טיימס את רשימת אלף התורמים הגדולים של הממלכה הבריטית, והמספרים – מרקיעי שחקים.
 
הכוכב הנדיב ביותר הוא הזמר אלטון ג'ון, שתרם במהלך שנת 2015 כמעט עשרים ושבעה מליון פאונד, או אם תרצו – כמעט מאה ארבעים וחמישה מליון שקלים. 

עדיין בגזרת המוזיקה - להקת קולדפליי תרמה כמעט שני מליון פאונד, רינגו סטאר תרם קצת יותר ממליון וחצי פאונד. עוד ברשימה תמצאו את חברי להקת ואן דיירקשן, שניים מחברי להקת קווין, וגם מפורסמים שאינם חלק מתעשיית המוזיקה כמו הכדורגלן דיויד בקהאם, השף ג'יימי אוליבר, וּמחברת ספרי הארי פוטר ג'יי קיי רולינג, שתרמה למעלה מעשרה מליון פאונד.
 
סך כל התרומות לממלכה עומד על כ-266 מיליארד פאונד – בהחלט סכום לא מבוטל, באדיבות כאלף סלבריטאים בריטים שדואגים גם לחברה, ולא רק לכיסם הפרטי.