דידי הררי אירח אתמול (רביעי) ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" את כוכבת הטלנובלות הארגנטינית לאלי, שהגיעה לארץ לצמד הופעות ביום ראשון ושני הקרובים. "אני מאוד אוהבת לבוא לישראל, האהבה כאן טוטאלית, בהופעה אדבר לקהל בעברית", אמרה.
 
כוכבת הטלנובלות הארגנטינאית לאלי (מריאנה אספוסיטו) נחתה שלשום בישראל, לקראת צמד הופעות שתקיים בתחילת השבוע הבא בתל אביב. אתמול הגיעה לאלי לאולפן "דידי לוקאלי" של דידי הררי ב"רדיו ללא הפסקה 103FM. את לאלי ליוותה פמליה גדולה של אנשי הפקה ומאבטחים, שחצצו בינה לבין גדוד מעריצות נלהבות, אשר הוזמנו לאולפן כדי לחזות מקרוב באלילתן.
 
לאלי בת ה-24 כיכבה מגיל צעיר בסדרות "פינת אור", "פלוריסיינטה", "קטנטנות", "כמעט מלאכים" ו"אספרנסה מיה", וכבר הופיעה בארץ בעבר עם להקת "Teen Angels", שנוצרה בעקבות "כמעט מלאכים". "זה הביקור השמיני שלי בישראל", אמרה לאלי לדידי הררי, "אני מאוד אוהבת לבוא לישראל, יש כאן את המעריצים הכי 'משוגעים', האהבה טוטאלית. התמזל מזלי להגיע הנה עם טלנובלות והמוזיקה שלהן. עכשיו באתי עם האלבום החדש שלי כזמרת בפני עצמי, האלבום 'לרקוד', עם שירים שאני כתבתי ומלחינים שאני בחרתי. בהופעה אני אגיד לקהל בעברית 'ילדים, כולם לרקוד!'".


 


במהלך השידור סיפר דידי הררי למאזינים על ילדה בשם עדן, שנפצעה קשה בפיגוע שאירע השבוע באוטובוס בירושלים, ומעריצה את לאלי. "עדן תכננה לבוא להופעה שלה, אבל בגלל שהיא פצועה בבית החולים היא לא תוכל להגיע", אמר דידי. "סיפרו לי על עדן ברגע שהגעתי לארץ וחשתי עצובה מאוד", אמרה לאלי, "ההופעה כולה מוקדשת לה, ואני מקווה שאולי באופן רוחני אוכל להעביר לה את האנרגיות שלי, ושהיא תרגיש יותר טוב". ודידי הוסיף:  "נשלח לילדה קטע וידאו מיוחד שבו לאלי מדברת אליה, ואולי היא תשמע את קולה וזה יעזור לה בהחלמה". 

 
 

"אני שמחה בטירוף שיש לי כאן שתי הופעות, לא האמנתי שזה יהיה ככה", אמרה לאלי, "אני ממש מתרגשת כי התחלתי עכשיו את הפרויקט שלי כזמרת סולו, ובהשוואה לטלנובלות והפקות שונות שעבדתי בהן, לבוא עם האלבום שלי והשירים שאני כתבתי, זה מרגש בטירוף שאנשים שרים אותם. ההרגשה בכל פרויקט שעשיתי עד היום הייתה אחרת, כי הייתי בגיל שונה. מכל דבר שעשיתי למדתי המון. כשהייתי צעירה היה לזה סגנון מיוחד, וב'אספרנסה מיה' כבר הרגשתי בוגרת. אני מרגישה כיום גדולה. התחלתי לשיר מגיל 10".

דידי והרון הרון ציינו שזה הגיל שבו ליונל מסי התחיל לשחק כדורגל. "לא פגשתי אותו, אבל אמרו לי שהוא שר יפה, הלוואי שהיה לי את הכישרון שלו", אמרה לאלי, "אבא שלי היה מאמן כדורגל של קבוצת ילדים, אני אוהבת כדורגל ובעצמי שחקנית לא רעה".

עריכת תוכן 103FM: אסף נבו