סופה של אגדה: בני משפחה וחברים של פרינס השתתפו אתמול בטקס פרטי כדי לחלוק כבוד אחרון לכוכב הפופ המנוח במתחם אולפני פארק פייזלי שם הוא נפטר. גופת פרינס נשרפה לפי הדוברת שלו ומקום מנוחתו האחרון יישאר פרטי. לאחר הטקס חולקו פרחים סגולים ולבנים למעריצים הרבים שהתאספו מחוץ למתחם במינסוטה שהניחו במקום פרחים, כרטיסים ובלונים.



בין אלה שהגיעו למתחם האולפנים היו אחותו, טיקה נלסון, המוסיקאי ושותפו לשעבר שילה א, הבסיסט שלו לשעבר לארי גרהם והדוגמנית דמאריס לואיס. הטקס התקיים יומיים אחרי שפרינס, אשר אחראי ללהיטים כמו "Purple Rain" ו"When Doves Cry", נמצא מת במעלית במתחם האולפנים בגיל 57.





כזכור, פרינס אושפז מספר ימים לפני מותו לאחר שחש ברע במהלך טיסה. המטוס בו טס הזמר ביצע נחיתת חירום על מנת לאפשר את העברתו של פרינס לאשפוז במדינת אילינוי שבארצות הברית ואז דווח כי הוא סובל ככל הנראה מזן אלים של וירוס השפעת. אתמול נתיחת גופתו נשלמה על ידי ד"ר א' קווין סטרובל במכון הפתולוגי של מיניסוטה. תוצאות הנתיחה לא יהיו פומביות עד שכל הבדיקות ייעשו והתוצאות ינותחו, תהליך שיכול לקחת כמה ימים, כך נמסר על ידי משרד החקירות שטיפל במקרה. עוד נאמר כי פרסום תוצאות בדיקת הרעלים שנעשתה לגופתו של הזמר האמריקני עלול לקחת שבועות ובינתיים הרשויות ממשיכות לחקור את נסיבות מותו.



פרינס הפך לכוכב בינלאומי ב-1982 בעקבות אלבום הפריצה שלו "1999", שמכר יותר מ-15 מיליוני עותקים ברחבי העולם. הוא גרף שבעה פרסי גראמי וגם הופיע בהפסקת הסופר-בול בשנת 2007. הוא מכר מעל 100 מיליון אלבומים במהלך הקריירה שלו וזכה בפרס האוסקר על פס הקול המוזיקלי בסרט "Purple rain" ב-1985.


בלונים מחוץ לביתו של פרינס. צילום: רויטרס
בלונים מחוץ לביתו של פרינס. צילום: רויטרס


פרינס נישא פעמיים, בפעם הראשונה לרקדנית הליווי שלו מייט גרסיה, הם נפרדו בשנת 2000. לאחר מכן הוא נישא למנואלה טסטוליני, אבל השניים התגרשו ב-2006.