הזמר דני בסן והגיטריסט והזמר יושי שדה, במקור מלהקת "תיסלם", מופיעים בימים אלה כצמד "דני ויושי". השניים התארחו בתוכנית מיוחדת לפסח ששידר גבי גזית ברדיו ללא הפסקה 103FM, בעריכת דודי פטימר. הצמד ביצע שלושה שירים: "המנקה במלון", ששר שדה כסולן עוד בימיהם ב"תיסלם", הלהיט האהוב "חצבים פורחים", והשיר "ככלות הקול והתמונה" מקריירת הסולו של בסן, שאומץ על ידי "תיסלם".
 


שדה ובסן מופיעים, בין היתר, במופעי סלון אינטימיים. "החלטנו בגילנו המתקדם שאנחנו רוצים להכיר אנשים", אמרו, "לא טוב היות הזקן בבית, אז אתה הולך ומופיע בבתים של אנשים אחרים. מגיעים לסלון של אנשים בסביבות 20:30-21:00 בערב, בשעות סבירות, אוכלים להם את האוכל, שותים להם את המשקאות, ושרים מול 50-60 איש, זה כיף גדול. אתמול הופענו בראשון לציון מול אנשים שראו אותנו עוד ב-82'. זה אחד הדברים שהניעו אותנו לעשות את הדבר הזה, לפגוש את האנשים שאהבו אותנו לפני 35 שנה, שהיינו הפסקול שלהם. כל מי שמזמין אותנו - אנחנו באים בכיף, תמורת סכום סמלי".
 

"למופעי הסלון יש בהתחלה תוכנית מובנית", סיפר בסן. "המופע רץ לפי רשימת שירים שבנויה כך שהם יקשיבו וישירו עמנו יחד, ובסוף אנחנו מעמידים אותם על הרגליים והם רוקדים ושרים, ואז זה יוצא משליטה וכל אחד מבקש דבר אחר, ואז אני ויושי כבר שיכורים ולא יודעים מה קורה". שדה הבהיר: "הופענו מול קבוצות של גרושים וגרושות מכל מיני מקומות בארץ, אתה רואה סוגים שונים של קהל. יש כאלה שרוצים קרחנה כבר מהרגע הראשון, לא משנה מה המילים". בסן השלים בהומור אופייני: "לכאלה שמפריעים אני אומר כמו מורה - 'תיזהר, אני אוציא אותך'".
 
השתתף בעריכת הכתבה: אסף נבו