הזמרת האמריקנית שינייד או'קונור נמצאה בריאה ושלמה, לאחר שנעדרה מאז אתמול (ראשון) והמשטרה המקומית הזהירה כי יש לה נטיות אובדניות. או'קונור לא נראתה מאז השעה 6 בבוקר ביום ראשון האחרון, כשיצאה לנסיעת אופניים בווילמט, אילינוי. כך דווח באתר הרכילות TMZ.


או'קונור בת ה-49, פרסמה פוסט בפייסבוק שנראה כמו מכתב התאבדות מנובמבר האחרון, בו טענה שהיא לקחה מנת יתר של כדורים, אבל היא נמצאה בריאה ושלמה. היא עומדת כעת בפני תביעה של ארסניו הול, על כך שאמרה כי הוא נתן לזמר פרינס סמים, בעקבות מותו של כוכב הפופ. 




או'קונור כתבה בפייסבוק שעות לפני שנראתה לאחרונה פוסט שנראה כי כוון כלפי בנה הבכור ג'ייק ריינולדס, על מאבק המשמורת על בנה הקטן שון: "ג'ייק, תלך לבית המשפט ביום שלישי ותיקח חסות על אחיך מ"טולסה" (סוכנות לאומנה של ילדים באירלנד מ.א). עורך הדין שלי יידע את השופט על הדרך הבלתי חוקית שאתה ודונל הכנסתם אותו לטולסה. תתכונן להיות בצרות. למעשה, כדאי שתביא עורך דין משל עצמך. ואל תנטוש את אחיך או כל אחד מהתינוקות שלי לעולם. מה שעשית לאחיך ולאמא שלך הוא בפירוש פלילי".



או'קונור הפכה לכוכבת בינלאומית בשנת 1990 עם הלהיט "Nothing compares 2 u", שכתב לה הזמר פרינס, שמת לאחרונה, ככל הנראה ממנת יתר של סמים. היא הקליטה 10 אלבומי סולו אבל הגיעה לכותרות עם התפרצויות שנויות במחלוקת בקריירה שלה. ב-1992 היא קרעה תמונה של האפיפיור יוחנן פאולוס השני, במהלך שידור חי בטלוויזיה והייתה מבקרת קשה של הכנסייה הקתולית על טיפולה בשערוריית ההתעללויות המיניות בילדים.
 
או'קונור אמרה ב-2012 כי היא סבלה מ"התמוטטות רצינית", בגללה ביטלה סיבוב הופעות עולמי. בשבוע שעבר היא הייתה שוב בכותרות החדשות אחרי שטענה כי הקומיקאי האמריקני ארסניו הול סיפק סמים לפרינס, הזמר שמת בחודש שעבר. הוא הכחיש את הטענות נגדו ואמר כי הוא תובע את האם לארבעה, ילידת דבלין.