הודעה משמחת למעריצי סיה שנשארו בלי כרטיס: ההופעה החד פעמית של זמרת הפופ עברה מראשון לציון לגני יהושע בתל אביב ותתקיים ב-11 באוגוסט. כשפורסמה ההודעה הראשונית על המופע הכרטיסים אזלו במהירות ועכשיו יש לכל המעריצים של הזמרת המסתורית יש הזדמנות שנייה לרכוש אותם, במכירה שתפתח בשעה 10:00 בתאריך 24 במאי, יום שלישי הקרוב. מחירי הכרטיסים נעים בין 339 שקלים למקומות בדשא ו-799 שקלים לגולדן רינג. 



המעבר המשמח למיקום גדול יותר הגיעה בעקבות לחץ מעריצים ובעקבות פנייה של מנהלי הזמרת, שמגיעה לארץ כחלק מסיבוב ההופעות העולמי. סיה, בעלת הפרסונה המסקרנת והמסתורית, נוהגת להסתיר את פניה, לחבוש פאה ואפילו להופיע כשגבה לקהל. היא התפרסמה בזכות כתיבה, הפקה וביצוע של להיטי ענק שחלקם זכו ללמעלה משני מיליארד צפיות ביוטיוב. סיה אחראית בין היתר ללהיטים Cheap Thrills, Chandelier, She Wolf, Big Girls Cry,Titanium, Soon We'll Be Found, I’m Alive, Elastic heart ועוד; ובנוסף כתבה שירים רבים לזמרי הפופ הגדולים בעולם: לביונסה כתבה את Pretty Hurts ולריטה אורה את Radioactive, וגם הם יבוצעו בהופעה. 



היוצרת האוסטרלית החלה את דרכה כסולנית בהרכב ZERO 7 ובהמשך פנתה לקריירת סולו. הפריצה הגדולה של סיה לתודעה התרחשה בשנת 2010 והיא הובילה לשיתופי פעולה מצליחים עם שמות מוכרים כמו דיוויד גואטה, קייטי פרי, כריסטינה אגילרה, אמינם, סלין דיון, שקירה ועוד. 


את ההופעה שלה בארץ יפיקו איתי גלו וטל שרף מ PRODUCTION TANDI האחראים בין היתר על הפקת ההופעות של בקסטריט בויז, חוליו איגלסייס, כריס בראון, ג'יימס בלאנט ועוד.


הופעה חד פעמית של סיה בישראל: 11 באוגוסט בפארק הירקון (גני יהושע) ת"א. מכירת הכרטיסים תחל ביום שלישי 24.5, החל מהשעה 10:00. מחיר כרטיס: מ-339 שקלים לדשא ו-799 שקלים לגולדן רינג. ניתן להשיג כרטיסים בקופות תל אביב 2207*, וגם באתר האינטרנט