אלבום חדש לבוב דילן
בעוד יומיים יחגוג בוב דילן יומולדת 75, ואת מתנת יום ההולדת שלו מקבלים דווקא אנחנו – המעריצים – אלבום חדש לאחד מגדולי המוזיקאים בעולם.


ביום שישי האחרון שיחרר דילן את אלבום האולפן ה-37 שלו שזכה לשם - fallen angels. האלבום ממשיך את הקו המוזיקלי של אלבומו הקודם שיצא בשנה שעברה – shadows in the night. גם באלבום הזה – כמו בקודמו, דילן מבצע קאברים לשירים שהוקלטו בעבר על ידי הזמר פרנק סינטרה, ונכתבו על ידי מגוון רב של כותבים.



האלבום קוצר תשבוחות רבות, והביקורות מהללות. מגזין הרולינג סטון כינה את הביצועים של דילן באלבום כיוצאים מן הכלל, שוברי לב וקורעים מצחוק. מגזין הטלגרף שיבח את היכולות הווקאליות של דילן, והאינטרטיימנט וויקלי הילל את ההגשה יוצאת הדופן של דילן – גם אחרי שנים של הופעות. אתם מוזמנים לשפוט בעצמכם – fallen angels – אלבום חדש לבוב דילן.





קאלווין האריס נפצע בתאונה


נסיים עם איחולי החלמה מהירה למפיק המוזיקלי הנודע קאלווין האריס שמאושפז בבית חולים עם חתכים בפניו לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים ביום שישי האחרון.



האריס בן ה-32, היה בדרכו אל נמל התעופה של לוס אנג'לס כשהמכונית בה נסע נפגעה על ידי רכב אחר. נהג הרכב הפוגע נפגע גם הוא וסובל מאגן שבור.


בעמוד הפייסבוק של המפיק נכתב כי הוא נפצע בתאונה ולכן לא יוכל להופיע בלאס וגאס כמתוכנן. הוא נבדק על ידי רופאי בית החולים והתבקש לקחת כמה ימי מנוחה. טרם ברור האם הופעות נוספות של האריס יבוטלו – אנחנו נאחל בינתיים רק בריאות!