הזמר והיוצר רותם כהן הוציא אתמול את שירו החדש "זה לא את", אותו כתב לאחר מפגש רומנטי עם בחורה. "במילים השתעשעתי, זה בהומור מלא", סיפר היום (שני) לאיריס קול ב"רדיו ללא הפסקה 103fm". "האמת שהשיר התחיל משיחת טלפון מבחורה מקסימה שהייתי איתה בדייט ולמחרת היא התקשרה ואמרה לי שהיא מתחילה להיקשר אלי. אחרי שניתקתי את השיחה ואחרי ש'חשכו עיניי', אחרי שנבהלתי מכל המאורע, סתם השתעשעתי בראש במחשבה הזאת, שאני כאילו מדבר לעצמי ולהגיד 'רותם בוא תתאפק', 'אל תשכח שזוגיות זה קצת לרוץ לכביש', ותגיד לה את זה לאט, שהיא לא תיפגע. ואז יצא לי השיר, 'זה לא את זה אני', שזה 'דונט קול אס'. כשזה לא קורה, שום תירוץ הוא לא מעליב, על הכל מתגברים".



"אני כל פעם שואל את עצמי אם היא יודעת שהשיר עליה", אמר כהן. "לא מדובר במעריצה, אלא בדייט רגיל, לכאורה, שהתחיל מהמוזיקה, ומ'אני מאוד אוהבת אותך' וכאלה, ויש לה מקצוע מאוד מכובד והכל נראה על פניו שקט ורגיל. וזה המשיך כשהיא באה ואמרה לי שהיא מתחילה להיקשר אליי, אחרי יום אחד של היכרות ממשית. תראי, אני צ'ארמר לא קטן. אם אין אני לי... מזל שאני מחזיק את העט".




על השורה מהשיר "זוגיות זה קצת לרוץ לכביש" אמר: "למה? אני לא יודע. אני רוצה שתעבור לי המטאפורה הזאת שיש לי בראש. לפעמים זוגיות יכולה להיות מסוכנת. זה לא הדבר שעולה לי ראשון, אבל זוגיות זו הדרגה הכי גבוהה של לסמוך על מישהו, על אישה שתהיה כל כך קרובה, עד כדי להיות אני, ממש הכי קרוב אלי וזה כל הזמן מרגיש לי לא בטוח. אני יודע, אבל, שתגיע האחת שתוכיח לי שטעיתי. אני רוצה את התחושה הזאת שמישהי תגיד לי 'קצת לוחץ לי'".


בקרוב ישוב כהן להופעה באמפי שוני. "כיף ומרגש שם, האנרגיות מדהימות", אמר. "וזה שהקהל שלי יהיה במקום הזה, בכלל הולך להיות מטורף. זו פעם שנייה שלי שם, עם האלבום השני, שקיבלנו זהב על המכירות שלו. לאחרונה, בהופעות, אני רואה מה שקורה עם השיר החדש. רוב הקהל שלי הוא נשים, והן צורחות את השיר, צועקות לי 'רותם תתאפק ותהיה אדיש'".