מופע האיחוד של להקת הבנים "היי פייב", שהיה אמור להתקיים ב-4.6.16 בהיכל מנורה מבטחים, בוטל בעקבות מחלתו של חבר הלהקה אמיר פיי (פרישר) גוטמן. בהודעה שנמסרה מהפקת המופע, נכתב היום (רביעי) כי האירוע בוטל בשל מצבו הבריאותי של פיי גוטמן, שהודיע לפני כחודש כי הוא חולה במחלת הסרטן. 
"לאחר התייעצות עם רופאיו של אמיר פרישן גוטמן, הוחלט כי מופע האיחוד של להקת היי פייב שעתיד היה להתקיים בתאריך 4 ליוני 2016 בהיכל מנורה מבטחים מתבטל", נכתב בהודעת ההפקה. "המפיקים וכל צוות המופע מאחלים לאמיר רפואה שלמה, אנו מודים לאלפי המעריצים שדאגו לשלומו של אמיר ומקווים לימים טובים יותר", הוסיפו. 
עוד נמסר מההפקה כי רוכשי הכרטיסים יוכלו לקבל החזר כספי החל מיום שלישי הקרוב 31.5.16 בשעה 12:00 בקופות תל אביב. הטלפון לבירורים בנושא הוא 2207*.

אמיר פיי גוטמן ובעלו ינאי. צילום מסך פייסבוק


"לומד להתמודד עם הבשורה"


כזכור, לאחר שאושפז בבית החולים מספר שבועות, הודיע פיי גוטמן בתחילת חודש אפריל על מחלתו. הוא סיפר כי אובחן כחולה בסרטן בבלוטות הלימפה: "קיבלתי את הבשורה והאבחון של הרופאים ואני לומד להתמודד איתה. אני אדם מאמין ואופטימי לגבי המשך הדרך שלפני". עוד אמר הזמר: "אני מבקש להודות לבעלי ינאי ולמשפחתי על התמיכה ולכל עם ישראל על העידוד, איחולי ההחלמה וגילויי האהבה שאני זוכה להם בשבועות האחרונים. אני מבקש להתרכז עכשיו בהחלמתי ומודה לצוות הרפואי על הטיפול המסור ומאמין שיחד ננצח". 

מספר ימים אחרי שהודיע פיי גוטמן על מחלתו, הופעת האיחוד של להקת הבנים הישראלית נדחתה. תחילה החליטו לדחות את המופע, אך לאחר היום כאמור, הודיעו כי החליטו על ביטולה. 



היי פייב. צילום:איתן טל