ג'ון vs פוטין


חדשות המוזיקה של eco99fm: אחרי שהופיע בחמישי האחרון כאן אצלנו בתל אביב, ינחת מחר אלטון ג'ון להופעה אחת ברוסיה, במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי שלו. ג'ון היה אמור להיפגש עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, אך הפגישה המתוכננת לא תצא אל הפועל, מפני שלנשיא אין חלון פנוי בלוח הזמנים שלו, כך מסר דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב.



בספטמבר האחרון התקשר פוטין אל הזמר הבריטי המצליח ואמר כי יהיה מוכן לשוחח, לאחר שג'ון ביקש בעבר לדון עם הנשיא על עניינים הקשורים בזכויות הקהילה הלהט"בית במדינתו. לפי הדובר, ג'ון עודכן בשינויים בלוח הזמנים, ומדובר בדחייה בלבד, וייתכן כי פגישה כזו תתקיים בעתיד.



הקהילה הלהט"בית ברוסיה סובלת מהתנכלות קשה מצד ממשל פוטין, שהנהיג בשנת 2013 חוק האוסר על תעמולה מצד חברי הקהילה. מאז חוקק החוק, האלימות כלפי חברי הקהילה רק התעצמה. כולנו תקווה שג'ון, פעיל ותיק והומוסקסואל מוצהר, יצליח להיפגש עם הנשיא בעתיד, ואולי לשנות אפילו במעט, את יחסה של רוסיה, כלפי אוכלוסייה שלמה.




המעריצה המטורפת של כריס קורנל


כריס קורנל, הישמר לנפשך. ה-FBI מחפש אחר מטרידה סדרתית של הזמר לאחר שלא הגיעה לדיון בבית משפט שנערך בעניינה, ביום שלישי האחרון.


לפי הדיווחים, ג'סיקה רובינס, מעריצה מטורפת של קורנל הואשמה בשנת 2014 בשליחת מאות איומים לזמר ובני משפחתו, ואף ניסתה לפרוץ לביתו.


רובינס שהייתה מצויה במעצר בית עד הדיון בשלישי האחרון, הסירה את האזיק האלקטרוני שעל רגלה וברחה. כרגע לפי הדיווחים היא נמצאת באזור פלורידה, אך המשטרה המקומית טרם איתרה אותה. קורנל אמור להופיע במדינה בעוד כשבועיים, כולנו תקווה שעד אז תאתר המשטרה את עקבותיה של רובינס, ותאבי לסיומה של הסאגה המעט מלחיצה הזאת.