החיפושית הוותיקה פול מקרטני, החליט לפתוח מחדש את "הסכסוך" שלו מול להקת הרוק הבריטית הפופולרית אואזיס, סכסוך שהחל אי שם בשנת 1996.

בריאיון שקיים בשנה ההיא ב-MTV, אמר נואל גלאגר, סולן הלהקה, כי אואזיס היא להקה גדולה יותר מהביטלס. על אף ששנים אחר כך, ב-2015, גלאגר הסביר כי הדברים נאמרו כשהיה תחת השפעת סמים, פול מקרטני לא שכח ולא סלח. 
בריאיון שהעניק לאחרונה למגזין Q, טען מקרטני כי האמירה הזו הייתה הטעות הכי גדולה בקריירה של אואזיס. "הלהקה הייתה צעירה, ועם צלילים טובים. לומר שהם יהיו גדולים יותר מהביטלס זו טעות. ברגע שאמרת משפט כזה, כל היצירה שלך תיבחן באור שונה", אמר המוזיקאי, מהבולטים במאה ה-20.  

בעוד כעשרה ימים צפוי מקרטני לשחרר אלבום סולו חדש. לא ברור מדוע הוא ממשיך להתעסק באמירות עתיקות בנות 20 שנה, אבל די ברור, שגם אואזיס בעצמם יודעים היום, שאף אחד לא יכול להיות גדול יותר מהביטלס.

הרכישה האחרונה של אדל

נסיים בברכות לזמרת אדל שרכשה לאחרונה אחוזה צנועה בבברלי הילס בקליפורניה, בשווי של כמעט עשרה מליון דולרים. 
הזמרת הבריטית בת ה-28, בחרה למקם את משפחתה דווקא מעבר לים, בשכנות לכמה מפורסמים אחרים דוגמת אשטון קוצ'ר ומילה קוניס, ג'ניפר לורנס וקמרון דיאז.

אדל. מעל ל-600 מטרים רבועים. צילום: רויטרס
האחוזה בגודל של מעל 600 מטרים רבועים, מגיעה עם ארבעה חדרי שינה, שישה חדרי אמבטיה, ספריה, בריכת שחייה ואפילו בית עץ לטובת בנה הצעיר, כך מדווח אתר TMZ.
לאחרונה חתמה הזמרת על אחד החוזים השמנים ביותר שנחתמו אי פעם בתעשיית המוזיקה, כך שהרכישה הנוכחית, ככל הנראה, לא מאיימת על הכיס שלה יותר מידי.