פסטיבל גרובסטוק נפתח

חובבי הגרוב, אבל לא רק הם, מוזמנים לקפוץ בסוף השבוע הקרוב אל פסטיבל גרובסטוק השני שיפתח מחר (חמישי), ומציע הרבה מוזיקה טובה, ובעיקר גרובית. בעקבות ההצלחה של השנה שעברה התרחב הפסטיבל ביום נוסף, ומחר צפויים לעלות על הבמה שלל יוצרים דוגמת רבע לאפריקה, מיכאל גריילסאמר, ריף כהן, והפתעת האירוע – מופע איחוד חגיגי של להקת השמחות שאחראית לכמה מהלהיטים הגדולים של שנות ה-90 כמו "יהודה יהודה" ו"בדרך הביתה". הפסטיבל מתקיים בחאן השיירות שברמת נגב, כך שחוץ ממוזיקה טובה, קיבלתם באותו המחיר, גם נוף לא רע בכלל.



בלילה מבטיחים לנו בגרובסטוק מסיבה עד אור הבוקר, עם מיטב התקליטנים המקומיים, ובשעות היום והערב, חוץ מהופעות של טיפקס, חנן בן ארי, קרולינה שמארחת את אהובה עוזרי ואחרים, תמצאו גם דוכני מזון, מתחם ילדים, מתחם תרבות עם בית קולנוע, הרצאות בנושאי מוזיקה, תרבות וחברה ועוד שלל אטרקציות תיירותיות באזור.



פסטיבל גרובסטוק בחאן השיירות ברמת נגב, מחמישי משעות אחר הצהריים ועד ליום שבת, 2.6-4.6. יהיה גרובי!

רוני ווד אבא

נסיים בברכת בשעה טובה לגיטריסט הרולינג סטונס רוני ווד שהפך ביום שני האחרון לאב פעם נוספת, לאחר שאשתו סאלי ילדה זוג תאומות.


לכוכב הרוק שחוגג ממש היום יום הולדת 69, יש ארבעה ילדים מנישואים קודמים, וכעת עם הצטרפותן של ג'יין ואליס רוז – הפך ווד באופן רשמי לאב לשישה! הזוג – רוני וסאלי ווד נישא בשנת 2012, סאלי בת ה-38 צייצה בטוויטר כי הבנות מקסימות, והודתה לכל המברכים. אנחנו מצטרפים לאיחולים.