הקיץ - פיזית לפחות כבר כאן, ואנחנו מקווים שאתם אוהבים חום, כי מבול ההופעות הבינלאומיות שנחת עלינו בתקופה האחרונה – מבטיח קיץ, לוהט במיוחד. בעוד מספר ימים תוציא להקת גארבג' האמריקאית אלבום חדש, מיד לאחריו תצא לסיבוב הופעות, ובמהלכו- תקפוץ גם אלינו. גארבג', יחד עם הסולנית הצבעונית שירלי מנסון, יגיעו ללייב פארק בראשון לציון ביום שלישי ה-16 באוגוסט, להופעה אחת בועטת במיוחד. 
 



זהו אינו הביקור הראשון של החברים בישראל, כבר בשנת 1999 הם הגיעו לכאן לשלוש הופעות – הפעם, נאלץ להסתפק בהופעה אחת. גארבג' נחשבת לאחת הלהקות המצליחות של שנות ה-90, הופעתם מגיעה רק חמישה ימים אחרי ההופעה של סיה שתתקיים בפארק הירקון, וקצת פחות מחודש אחרי הופעתו של פארל וויליאמס שיופיע גם הוא בראשון לציון. קיץ לוהט – כבר אמרנו?


מהי הבלדה הטובה של המאה ה-21?

ומשנות ה-90 במעבר חד אל שנות האלפיים, אתר הבידור הבריטי הנחשב "דיגיטל ספיי", ערך בשבועיים האחרונים סקר בין גולשיו, בו ביקש לבדוק מהי בלדת הפופ הטובה ביותר של המאה העשרים ואחת. והתוצאות? מפתיעות.

במקום העשירי תמצאו את זוכת אמריקן איידול קארי קלארקסון, עם השיר because of you. בהמשך הרשימה – במקום השביעי, איימי ויינהאוס עם back to black, ו-halo של ביונסה, במקום הרביעי.

במקום הראשון, שיר של בריטני ספירס. צילום: GETTY IMAGES
במקום הראשון, שיר של בריטני ספירס. צילום: GETTY IMAGES


במקום השלישי תמצאו את someone like you של אדל, bleeding love  של ליאונה לואיס נמצא במקום השני, ושימו לב – במקום הראשון נמצאת בריטני ספירס עם everytime, שיר שכתבה על הפרידה שלה מג'סטין טימברלייק. הגרסא הגברית לפרידה – cry me a river של ג'סטין, נכנסה רק למקום התשיעי, אז בריטני אומנם שבורת לב – אבל מנצחת.