אחרי שהוציא את "אור ראשון", סינגל חדש מתוך אלבום משותף עם עופר מאירי, עברי לידר פגש את נעמה חן לראיון אישי באולפן ecolife, מגזין הסביבה והחברה של eco99fm. הוא סיפר על החיבור המוזיקלי והאישי עם מאירי, על יצירה, על חרדה, על הקשר הקרוב עם הקהל, וגם תהה מדוע גברים לא מתחילים איתו.



 



עברי לידר מתרגש. לקראת אוגוסט השנה, הוא יוציא אלבום אולפן שמיני, הפעם מדובר על אלבום משותף עם עופר מאירי. המפגש הראשון בין השניים התרחש אז ב-2007, כשמאירי הזמין את לידר לשיר באלבום השני של מטרופולין. "ביצעתי את "חוזר אלי", צילמנו קליפ, הופעתי איתם פעמיים ובזה זה נגמר. אבל עופר תמיד היה שם, תמיד הערצתי אותו כיוצר וכמפיק. שנינו הלכנו כמוזיקאים במקביל לאורך השנים, שנינו הבאנו את הצלילים האלקטרוניים לפופ הישראלי". שיר לא גמור, שנשאר ללידר מהעבודה על האלבום הקודם, חידש את הקשר בין השניים. שמונה חודשים שהם עובדים ביחד, ונראה שהחיבור הזה עושה להם טוב. "זה באמת דיסק משותף. אני כותב את הטקסטים, ואת השאר אנחנו עושים ביחד ועפים עם המוזיקה. זאת לא קלישאה. אנחנו מגיעים מאותם מקומות, אבל עדיין מספיק שונים כדי לתת אחד לשני משהו שאנחנו לא יודעים לעשות לבד. אני מאמין שאנשים ירגישו שהם מקבלים אלבום מיוחד".

בראיון לנעמה חן, מספר לידר על השינוי שעבר במהלך 19 שנה של יצירה, מילד ביישן לאדם פתוח יותר, על האהבה לבמה, על הביטחון שהקהל מעניק לו, על זוגיות וגם - מדוע גברים לא מתחילים איתו?


עברי לידר - הופעות קרובות:


8.6 - אמפי יבנה
2.7 - אמפי פארק רעננה, במסגרת פסטיבל LIVE EXPERINCE
8.7 - מופע שקיעה באמפי עומר