לקראת צאת אלבומו החדש, התראיין היום (שני) ליאור נרקיס למושיק גלאמין ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" וסיפר על השירים החדשים, כשהמטרה לגמרי ברורה - להרעיד את רחבות הריקודים: "הוצאנו אלבום חדש, שזה אני והחבר'ה, שיצרו ועשו וישבו איתי באולפנים. האלבום נקרא 'עשינו היסטוריה' ואנחנו לפחות משתדלים. מישהו אמר לי שזה קצת יהיר לקרוא לאלבום 'עשינו היסטוריה', אבל זה שם של שיר שהוא מאוד שמח, מאוד כיף, שמספר על מסיבה ענקית של חבר'ה שעשו היסטוריה באותו לילה. וגם על הדרך אפשר לומר שעשינו היסטוריה. זה האלבום ה-15 שלי. אני שר מגיל 16, בנובמבר הקרוב אהיה בן 40".

"כשאני מקליט אלבום חדש אני חושב על המוזיקה אבל גם על מה שאני עושה", הדגיש נרקיס. "אני מופיע המון, נהנה להופיע בחתונות כל ערב, וגם מחפש לחדש שם. אני חושב שבשנים האחרונות היו לי כמה שירים בפלייליסט שדיג'ייז מנגנים בחתונות ערב ערב. אני מאוד אוהב את השירים האלה שאני מופיע איתם לילה לילה, ואני מאוד מכוון גם לחדש שם. אני מאוד מכוון ללב באלבום הזה. יש שירים כמו 'אמרו בחדשות', יש את 'ים של סודות', שהם שירים אחרים לגמרי, שלא מכוונים בכלל לרחבת הריקודים או שיר חופה או משהו כזה, אלא ישר ללב ליחסים שבינו לבינה".



גלאמין ציין שנרקיס מופיע בלי הפסקה, ונענה: "אני נהנה ממה שאני עושה וזה כיף גדול. זו ברכה ענקית. התברכתי, זה כיף, באמת, אני תמיד משתדל גם להחזיר אהבה ואופטימיות וכיף לכל הסובבים אותי ולכל מי שמגיע להופעות שלי. זו פרנסה נהדרת, אבל אני מאוד לוקח על עצמי גם לשמח את האנשים, ולעשות מאוד טוב לכולם. אני לא מתיפייף ומנסה להיראות כזה מגניב, אבל זו האמת. אני פשוט אוהב את זה".

עריכת תוכן 103FM אסף נבו