דור שלם דרש מוזיקה - וקיבל. ביום חמישי הקרוב תחגוג eco99fm את אחת ההמצאות הגדולות של שנות ה-80, שהביאה את המוזיקה לכל אוזן. 37 שנים עברו מאז המצאת הווקמן, בתחנה החליטו לקיים שידור מחווה למכשיר המהפכני, ששינה את הרגלי צריכת המוזיקה באופן גורף. במסגרת היום ישודרו בקפסולות אודיו ערוכות קטעים אישיים של אמנים ישראליים מובילים, אשר יספרו למאזינים על חווית הווקמן שלהם, ויבחרו שיר שנהג להתנגן באוזניות המכשיר דרך קבע. בין הזמרים המשתתפים בפעילות ניתן למנות את עברי לידר,  זאב נחמה, אברהם טל, דנה ברגר, שלומי שבן, אסף אמדורסקי, שאנן סטריט ואחרים.



בנוסף, באותו יום יעלו ל- eco99music- שירותי הדיגיטל המוזיקליים של התחנה, פלייליסטים מיוחדים משנות השמונים, כאלה שכיף לשמוע לבד, באוזניות, במשרד או בבית. ב-1 ביולי 1979 השיקה חברת sony את הווקמן, ויצרה מהפכה של ממש- אותו נגן קטן ונייד של קלטות שינה לחלוטין את האופן בו אנשים בכל העולם צורכים מוזיקה והפך את ההאזנה לאישית וניידת. 

יום הולדת לווקמן
יום הולדת לווקמן


בשנות ה- 80 צבר השימוש השימוש בווקמן תאוצה, במיוחד בקרב בני נוער וצעירים שהאזינו דרכו למוזיקה בזמנם הפנוי, בנסיעות ובזמן פעילות ספורטיבית. בשנות התשעים חלו תמורות טכנולוגיות מתקדמות: השימוש בקלטות הופסק, הווקמן הפך לדיסקמן, שהתגלגל למיני דיסק, עד שבשנת 2010 - בעקבות המעבר להאזנה דיגיטלית – הופסק ייצור המכשיר, וציבור המאזינים התחיל להתרגל לג'אדג'טים מרשימים אחרים.

eco99fm, על אף שנות קיומה המעטות, הצליחה להתברג בשנתיים האחרונות לצמרת טבלת אחוזי ההאזנה. התחנה הייתה הראשונה לזהות את הצורך בפיתוח פלטפורמות דיגיטליות , ולפני מספר חודשים השיקה את שירות המוזיקה eco99music, שתוך זמן קצר רשם כ- 300,000 הורדות אפליקציה, 710,000 משתמשים מדי חודש, ונהנה מממספר שיא של האזנות לפלייליסטים: בחודש מאי 2016 לבדו, נרשמו 7,150,000 האזנות לסטים השונים.