הפאדיחה של הצ'ילי פפרס


נפתח עם אירוע מביך במיוחד שהתרחש במדינת בלארוס, כאשר להקת רד הוט צ'ילי פפרס, הנמצאת בימים אלה בסיבוב הופעות באירופה, נקראה להגיע אל משרדם של פקידי המכס הנמצאים בשדה התעופה.

עד כאן – אירוע שגרתי שיכול לקרות לכל אחד, אלא שבמקרה של הצ'ילי פפרס, החברים לא התבקשו להצהיר על פריטים שרכשו, אלא דווקא לחתום על פוסטרים ותמונות. מה כל כך מביך – אתם שואלים את עצמכם? פקידי המכס התבלבלו בלהקה, וביקשו מחברי הצ'ילי פפרס, לחתום על פוסטרים ודיסקים של להקת מטאליקה.


חברי הלהקה לקחו את העניין בהומור, ואף העלו לאינסטגרם תמונה של האירוע. הם הוסיפו כי הם ניסו להסביר לבלארוסים כי מטאליקה זו להקה אחרת, אך הפקידים התעקשו שיחתמו על התמונות בכל מקרה. לפקידי המכס בישראל – זה לא היה קורה.

צ'אקה קאן חושפת: אני מכורה

הזמרת צ'אקה קאן היא אולי שם מעט פחות מוכר עבור הקהל הישראלי, אך בעולם היא נחשבת למלכת הFאנק.  קאן זכתה בעשרה פרסי גראמי, ומכרה מעל ל-200 מיליון תקליטים, ועכשיו מתוודה הזמרת – "אני מכורה לתרופות, ובעקבות מותו של פרינס – החלטתי להתאשפז במוסד גמילה".

הזמרת בת ה-63 התאשפזה ביחד עם אחותה במוסד גמילה, לאחר התמכרות לאותה תרופת מרשם שהובילה למותו של פרינס.  

בעקבות האישפוז נאלצה קאן לוותר על כמה הופעות מתוכננות. בריאון למגזין "בילבורד" אמרה כי היא מצטערת לאכזב את מעריציה, אך יחד עם זאת בטוחה כי הם ירצו שתחלים ותהיה בריאה. איחולי בריאות והחלמה מהירה – גם מאיתנו!

 נעמה חן eco99fm