ג'סטין ביבר מעליב

ג'סטין ביבר כבר עשה לעצמו שם של ילד רע בתעשיית המוזיקה העולמית, אך נדמה שהפעם – הוא הגזים לגמרי. הזמר הופיע בליל שישי האחרון באטלנטיק סיטי, וזכה למחווה נדיבה מאחד ממעריציו שהשליך לעברו מתנה שרכש עבורו. מדובר במנהג ידוע, ולרוב האומנים מקבלים מתנות מהקהל באהבה רבה ובהערכה.



אך לא כשמדובר בביבר הצעיר, שקיבל כובע מאחד ממעריציו, ובמקום להודות לו, הודיע לקהל כי המעריץ שהעניק לו את הכובע הרס רגע מיוחד. ביבר אמר כי חבל שאותו מעריץ לא הקשיב, ואף הוסיף - "אני לא צריך את החרא הזה". לאחר מספר רגעים הבין כי התנהג בגסות והוסיף – "סליחה, זה היה אכזרי". אז בפעם הבאה שאתם מגיעים להופעה של ג'סטין ביבר, וותרו על מתנה, הוא יסתדר טוב מאוד גם בלעדיה.





בונו ניצל בנ(י)ס

מתקפת הטרור הקשה בניס, צרפת, גבתה ביום חמישי האחרון את חייהם של 84 בני אדם, הותירה את העולם המום, ואת האומה הצרפתית באבל, לאחר חגיגות יום הבסטיליה.



כעת מתפרסם כי הזמר בונו – סולן להקת U2 - שהה גם הוא בזירת הפיגוע, כאשר נהג משאית דרס חפים מפשע למוות. הזמר בילה באותה העת במסעדה סמוכה, ולפי עדי ראייה ששהו במקום - בונו המתין כמו כולם למעלה מחצי שעה לכוחות המשטרה, עד שצוות החילוץ הגיע לזירה.



הזמר המפורסם נתבקש לשים את ידיו על ראשו – "באותה העת כולם היו חשודים", סיפר אחד מעדי הראייה. זו אינה הפעם הראשונה בה הזמר נקלע לאזור פיגוע. הפעם הקודמת הייתה בעת מתקפת הטרור האחרונה בפריז, אז היו אמורים להופיע בעיר חברי להקת יו 2 – הופעה שלצערנו, לא התקיימה.