אחרי שסאגת משפט זכויות היוצרים כבר מאחוריהם - להקת לד זפלין הודיעה כי תשחרר בקרוב אלבום אוסף הכולל הקלטות נדירות, כחלק מסדרת אלבומים שכולם הקלטות ששודרו בתחנות ה-BBC.



באלבום תמצאו 33 שירים, ביניהם גם רצועה מפתיעה במיוחד של סשן הכולל שלושה שירים ששודרו ברדיו בשידור חי בחודש מרץ 1969. סשן ההקלטה הזה מעולם לא יצא על גבי תקליט, אבל המצב הזה הולך להשתנות, בזכות מעריץ של הלהקה שהקליט אז את הסשן, והעביר לחברי ההרכב. ההקלטה עברה עריכה ושיקום – וכעת תיחשף לעולם כולו. עוד תמצאו באלבום – ההקלטה הראשונה בעולם של השיר Stairway To Heaven ששודרה באפריל 1971 ב-BBC. האלבום יצא ב-16 בספטמבר, גם בדיסק, גם בתקליט, וכמובן שגם במהדורה דיגיטלית. 


 

הסטונס ממשיכים לבעוט


עוד להקה עם עבר מפואר היא להקת הרולינג סטונס, ועל אף שחבריה כבר אינם צעירים במיוחד – אין לכם מה לדאוג, הם ימשיכו לנגן וליצור מוזיקה, עד יום מותם, כך לפחות טוען גיטריסט הלהקה קית' ריצ'ארדס. אלבום הבכורה שלהם יצא לפני 52 שנה, אך לפי ריצ'ארדס, הלהקה עדיין חותרת להוציא את האלבום הכי טוב שלה. כשהגיטריסט נשאל איך הלהקה שרדה כ"כ הרבה שנים הוא השיב: "להקה שאינה שורדת היא אינה להקה, היא קבוצה. אנחנו להקה, ונמשיך עד ליום מותנו". ריצ'ארדס הוסיף כי הרולינג סטונס ממשיכים להיות עדכניים, ובהתייחסו לגיל אמר – "אני לא מזדקן, אני מתפתח".