temple of the dog בסיבוב הופעות!

חובבי מוזיקת הגראנג' בעולם – שימו לב, הידיעה הבאה תפורה בדיוק בשבילכם: הסופרגרופ temple of the dog – המורכבת מחברי להקת פרל ג'אם, ומחברי להקת סאונדגארדן, מתאחדת לחמש הופעות בחודש נובמבר הקרוב – ומכירת הכרטיסים תיפתח בימים הקרובים.



ההרכב החשוב הוקם בסיאטל – עיר הגראנג' בשנת 1990, לזכרו של אנדרו ווד, סולן להקת גראנג' נוספת שמת ממנת יתר. temple of the dog הוציאו אלבום אחד בלבד – בדיוק לפני 25 שנה, וזו גם הסיבה לאיחוד המרגש.



האיחוד האחרון של הלהקה התקיים ב-2014, יחד עם זאת – זהו סיבוב ההופעות הראשון של הסופרגרופ, שיתחיל בפילדלפיה בתחילת נובמבר, ויסתיים איך לא – בממלכת הגראנג' סיאטל.



כריס קורנל – סולן סאונדגארדן והעומד בראש temple of the dog, אמר בהצהרה כי "ההרכב רצה לבדוק איך זה מרגיש להיות הלהקה שנטשנו לפני 25 שנה". אם גם אתם רוצים לבדוק – מכירת הכרטיסים תיפתח בשישי הבא – אל תפספסו!



רדיוהד ירוקים


מעריצי רדיוהד – זה בשבילכם! מיזם ירוק, חברתי, חדש ומסקרן שצץ ברשת בימים האחרונים, מגיע מכיוונו של השחקן אדוארד נורטון, המציע פגישה עם רדיוהד, בתמורה לתרומה צנועה.



רדיוהד. צילום: רויטרס
רדיוהד. צילום: רויטרס



אם תתרמו עשרה דולרים בלבד לטובת ארגון סביבתי ללא מטרות רווח, שפועל לשמירה על הטבע, המים, האקלים והמחיה על כדור הארץ, תזכו להיכנס להגרלה, שהזוכה הגדול בה יקבל כרטיס טיסה לניו יורק, שהות בבית מלון בעיר, כניסה להופעה של רדיוהד, וגם ביקור מאחורי הקלעים עם נורטון עצמו.


ההגרלה נסגרת הלילה, גם סביבתי, גם מוזיקלי, אנחנו בעד!