ג'ון ניומן חושף את מצבו הרפואי
נפתח עם בשורה עצובה שמגיעה מכיוונו של הזמר ג'ון ניומן, שחשף היום – "יש לי גידול במוח".



ניומן בן ה-26, מוכר בעיקר בזכות להיטו הגדול – love me again, נאבק עם הגידול בפעם השנייה, לאחר שבשנת 2012, התגלה אצלו בפעם הראשונה. אז - זה נגמר בהליך רפואי פשוט שכלל הסרה של הגידול דרך אפו של הזמר, הפעם – לא ברור מהי חומרת המצב.




הזמר התראיין למגזין Digital Spy וסיפר כי מאז אובחן לראשונה לפני כארבע שנים, הוא ממשיך להיות בפיקוח צמוד של רופאים. "תמיד היה ברור כי יש סיכוי שהגידול יחזור, אך אני מוכן להתמודדות הזו" הוסיף ניומן.

הזמר שיבח את הצוות הרפואי שמלווה אותו, ואמר כי שום דבר לא יעצור אותו מלעשות את מה שהוא אוהב – מוזיקה. ניומן סיכם ואמר כי מצבו טוב, הרופאים אופטימיים ואין סיבה לדאגה. אנחנו נאחל כמובן רק בריאות!

ניק קייב מדבר על אובדן בנו
לפני מעט יותר משנה איבד הזמר ניק קייב את בנו בן החמש עשרה. האירוע השפיע רבות על קייב שמִעט להתראיין בנושא, אך עכשיו במסגרת סרט שיוצא לקידום אלבומו החדש – הזמר בחר לדבר על הטרגדיה הקשה שפקדה אותו ואת בני משפחתו.

בטריילר לסרט, נראה קייב אומר כי "אירוע כזה משנה אותך. אתה הופך מאדם מוכר לאדם לא מוכר, כשאתה מביט במראה אתה מזהה את האדם שהיית, אך האיש שנמצא מתחת לעור שלך – זה איש אחר לגמרי", כך קייב.

בנו של הזמר מת ביולי שנה שעברה, לאחר שככל הנראה השתמש בסמי הזיה ונפל מצוק בגובה של כעשרים מטרים. הסרט שמתאר את יצירתו המוזיקלית של קייב בתקופה שלאחר מות בנו, יוצג בפסטיבל הסרטים בוונציה, בספטמבר הקרוב.