הזמר והרוקר ניר פרידמן התארח באולפן של גבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM", במסגרת פינת המוזיקה השבועית של דודי פטימר. פרידמן ביצע בתוכנית שלושה שירים, שני להיטיו הוותיקים "חי בפלורנטין" ו"אוכלת מהצד", והשיר החדש "לא נורמאלי". על "אוכלת מהצד" סיפר: "זה היה הלהיט הראשון שלי, בלהקת 'השוונג של הפיתה'. כתב אותו אלדד זיו, זה שאמר 'באמנות כמו באמנות, אין דבר כזה שאין דבר כזה'. הוא יום אחד חזר מהמילואים וגילה שזוגתו הלכה עם מישהו אחר, אז הוא היה כל כך עצבני, שהוא הלך וכתב שיר".





פרידמן סיפר על השתתפותו בסדרה "מחוברים פלוס": "האמת שהחשש שלי לא היה ממה יגידו אחרים ומה יציצו לי לתחתונים אנשים אחרים, אלא מה שאני אגלה על עצמי. זה היה החשש שלי העיקרי. ובמהלך העונה באמת גיליתי דברים, ויש לך איזושהי אפשרות להציץ על החיים שלך מהצד, זה די מתנה הדבר הזה, ואחר כך התגובות הגיעו, אבל קודם כל העניין היה מה אגלה על עצמי.




גיליתי שאני יכול להתנהג יותר יפה, לפעמים, לזוגתי, לדוגמה. והיה מישהו שראה איזה פרק ואמר שאם הייתה לי את המצלמה הזאת לפני 14 שנה אולי לא הייתי מתגרש מאשתי. כי פתאום אתה קולט שאתה לפעמים קוף כזה, ואולי אתה יכול לתקן את זה קצת. קצת לשים לב שלפעמים משהו שהוא מתחת לאף שלך הוא טוב ולא צריך ללכת למקומות רחוקים בשביל למצוא את הדבר היפה שנמצא ממש קרוב אליך. זה תהליך של שנה, זה לא הוקוס פוקוס. זה באמת תהליך, סוג של מסע".




"בשלוש השנים האחרונות גרתי ברמת הגולן והרגשתי ציוני שמייבש ביצות", הוסיף פרידמן. "זה הזוי קצת, אבל בנינו שם בית. אולי לימים שאני אפרוש ואכתוב את הזיכרונות שלי, וכשנחל מפכפך ליד הבית זה תמיד יותר כיף. אבל קרה כזה מקרה והיינו צריכים לעבור והאמת שרק הרווחנו מהמעבר הזה. כי קודם כל קצת לצאת באמת מהמקום שאתה חי בו כל החיים ולהתרחק ולראות את החיים מהצד זה תמיד מעניין, להטעין את המצברים, להתרגש עוד פעם מהשחר שעולה, ללכת לטייל קצת עם הכלבה, להתבודד".