כוכב "האח הגדול" שי חי משדר ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" את התכנית "כל האמת בפרצוף" עם העיתונאית מיקי לוין, מדי יום חמישי בשעה 22:00. ביום חמישי האחרון אירחו השניים את תניה גרבר, בת זוגו של שי חי, שהתראיינה כשהיא לבושה בתחתונים וחזייה בלבד, לרגל "יום ההלבשה התחתונה הבינלאומי". תניה נכנסה לאולפן עם חלוק וקיבלה נשיקה מבן זוגה שי חי, ואז הסירה את החלוק לצלילי שיר הסטריפטיז של ג'ו קוקר "You Can Leave Your Hat On".



"אני יושבת פה עם חזייה ותחתונים", אמרה תניה, "שי אתה רואה את זה כל יום. אני מרגישה בנוח לשבת עם חזייה ותחתונים. הצטלמתי לקמפיין להלבשה תחתונה, ואז מיקי סיפרה לי על יום ההלבשה התחתונה הבינלאומי. אמרתי שאני מסכימה להגיע לתכנית עם חזייה ותחתונים. שי משחק אותה כאילו אנחנו לא מסתובבים בבית נטולי בגדים". שי חי מיד הגיב: "אני לא בנוי לזה. אני לא מרוכז, לא מצליח להתרכז. אני רואה כבר את הכותרות. יגידו שאנחנו משתמשים במיניות כדי לקדם את התוכנית שלנו. מה, עם גוף כזה אני צריך להתבייש? גוף כזה זה פשע לשמור את זה מהאנושות. זה דבר שחייב... זה נקרא עור. כולנו תומכים בזה. אני נהנה גם בבית וגם פה. הכל טוב. יש לי אישה מאוד מיוחדת. אצלנו בבית תמיד חם בכל מקום בבית".



 


שי חי שיתף את המאזינים בוויכוח שהיה לו עם תניה לפני השידור: "אמרת לי שאני שופט אנשים, מחמיר איתם ובלתי נסבל. והצעת לי לעבור דירה". תניה ענתה: "זה בגלל שאמרת שאו אתה תהיה בבית או לואי (הכלב). אז תצא אתה מהבית, לואי לא יוצא מהבית. אבל אני מוכנה לבלות איתך את שארית חיי. לעבור את מה ששי ואני עברנו בתוך בית 'האח הגדול', לטוב ולרע, זה חתיכת הפצצה מטורפת לזוגיות. הפכנו להיות חזקים, אנחנו ממש כמו בן אדם אחד. הוא יכול להסכים איתי שזה לא פשוט בכלל, ואנחנו החברים הכי טובים. יש לי את הגבר הכי מושלם בעולם".

על החברות עם מיקי לוין סיפרה תניה: "למי שלא יודע, כל יום בשעה תשע בבוקר, מיקי ואני מוציאות את הכלבים לטיול, כי אנחנו שכנות וחברות מאוד מאוד טובות שעושות מלא צחוקים ושיחות של בנות. אז ככה מבחינתי זו ברכה גדולה ששי ומיקי עובדים יחד. אין שום דבר רע או מבאס או מטריד בזה". על התגובות שהיא ושי חי מקבלים הוסיפה: "תגובות טובות אני מבינה ומזדהה. תגובות רעות אני מאמינה שנכתבות על ידי אנשים קטנים, כי אני חיה עם הבן אדם והוא הכי מדהים שיש. כבר למדתי שטוקבקיסטים הם לא האנשים הכי חדים בעולם".