מעריצי משחקי הכס, שימו לב לידיעה הבאה: המופע - שזכה לשם music is coming, כרפרנס לאחד המשפטים הבולטים בדרמה – winter is coming, ינוצח על ידי מלחין הסדרה משחקי הכס. המופע יציג הרכב מלא של נגנים ומקהלה, על במה שמסתובבת 360 מעלות, כשברקע מיצג ויזואלי תלת מימדי עם קטעים מתוך הסדרה. המופע כך מבטיחים המפיקים, ייקח את מעריצי הסדרה אל מסע מוזיקלי דרך מעלה המלך ועד ווינטרפל - שמות שמוכרים לכל חובבי משחקי הכס.



המפיק הראשי של הסדרה הוסיף כי מדובר בחוויה מתעתעת חושים, שמשלבת לא רק מוזיקליות, אלא גם ויזואליות מרשימה.



מכירת הכרטיסים לסיבוב ההופעות תחל בשבת, היעד הראשון בסיבוב הוא קנזס אליה יגיע המופע בפברואר 2017. בהמשך יתקיימו הופעות בעוד 27 יעדים, ביניהם המדיסון סקוור גארדן בניו יורק והפורום בלוס אנג'לס – כרגע הסיבוב יישאר בגבולות ארצות הברית – אנחנו נתפלל בסבלנות שאולי בעתיד - הכס יגיע גם לישראל.








מוריסי מרוקן מדפים


חנויות פופ אפ צצות בכל פינה כמו פטריות אחרי הגשם – ומציעות לציבור לרכוש במחירים מוזלים שלל פריטים מתחום האופנה, העיצוב, הריהוט וכד'.



מי שעלה על הטרנד ומנסה כעת למנף את הרעיון הוא הזמר מוריסי – כוכב להקת הסמית'ס לשעבר, שיפתח בהמשך החודש חנות פופ אפ באנגליה, שתציע שלל פריטים השייכים לזמר – לשלושה ימים בלבד!



בין הפריטים המוצעים לרכישה תמצאו בגדים של הזמר, שלל אקססוריז, וגם עותקים חתומים של אלבומיו. אז אם אתם באזור, חנות הפופ אפ תהיה פתוחה בין 19 ל-21 באוגוסט.