אד שירן מסתבך. שוב!


כל אומן מקווה שלו זה לא יקרה, אבל לאד שירן זה דווקא כן קרה וזו לא הפעם הראשונה! הזמר הבריטי נתבע לאחרונה על ידי היורשים של כותב המילים והמפיק של הזמר המנוח מרווין גיי. בכתב התביעה טוענים היורשים, כי שירן העתיק את השיר heart של מרווין גיי, והשתמש בו בשירו המצליח וזוכה הגראמי - Thinking Out Loud. התובעים טוענים כי ההרמוניות, הקצב והמלודיה מועתקים מהשיר המקורי וכי על שירן, חברת התקליטים אטלנטיק, וחברת סוני המפיצה לשלם פיצויים על גניבת זכויות יוצרים.



טרם התקבלה תגובה מכיוונו של שירן, שכבר התמודד עם סיטואציה דומה רק בחודש יוני האחרון. האם התביעה תגיע לבית המשפט? אנחנו נמשיך ונעקוב.





הדרינק של ניו אורדר


נישאר עם כוכבים בריטים – הפעם כאלה שהצליחו מאוד בשנות ה-80 וכעת מנסים את מזלם בתחום אחר שהוא דווקא לא מוזיקה. להקת new order, כך אנחנו מתבשרים היום, תשיק בהמשך החודש בירה בשם "Stray Dog" על שם שיר של ההרכב שיצא בשנה שעברה. הבירה תכיל קצת יותר מארבעה אחוזי אלכוהול וטעמה מוגדר כמרענן ונקי, עם נגיעות של פירות הדר וליצ'י. כל אלה מאוזנים עם מרירות מעודנת.



חברי הלהקה מסרו כי זה היה תענוג לעבוד על ייצור הבירה הראשונה שלהם. מנהל המכירות של המוצר הוסיף כי הוא מצפה להצלחה במכירות בקרב חובבי מבשלת הבירה שייצרה את "Stray Dog", כמו גם בקרב מעריצי הלהקה. כרגע לא ברור האם הבירה תצא מגבולות הממלכה הבריטית, כך או כך נאחל – לחיים!