הקריירה החדשה של ליידי גאגא



ליידי גאגא כבר עשתה כמעט את הכל – הופיעה בכל העולם, הוציאה תקליטים, זכתה בשישה פרסי גראמי ובפרס גלובוס הזהב, השיקה שני בשמים מצליחים ועכשיו נותר רק להוציא ספר.



אצל גאגא הכל חייב להיות שונה ומיוחד, כך שאם אתם מצפים לקבל אוטוביוגרפיה חושפנית או רומן פרובוקטיבי, אז תשכחו מזה, מדובר על ספר בישול.



גאגא מצטרפת לאביה, שהוא הבעלים של מסעדה איטלקית מצליחה מאוד בניו יורק, ויחד השניים יוציאו לאור ספר בישול, בו תמצאו לא רק מתכונים למנות איטלקיות משובחות אלא גם סיפורים ואנקדוטות מהמסעדה המצליחה.



הספר צפוי לצאת בכריכה קשה ב-22 בנובמבר, אם קשה לכם להתאפק - הוא ניתן לרכישה גם בהזמנה מוקדמת באינטרנט.




מי התקליטן המרוויח בעולם?


כשעונת החתונות נמצאת בעיצומה, זה הזמן הטוב ביותר להתעדכן ברשימת התקליטנים המרוויחים ביותר בעולם, כפי שמפרסם המגזין פורבס. ככל הנראה המככבים ברשימה לא יגיע לתקלט באירוע שלכם, אבל תמיד מעניין לשמוע כמה כסף מרוויחים הגדולים ביותר. אז במקום הראשון תמצאו את קאלווין האריס, הדי ג'יי המרוויח ביותר בעולם, עם רווח של כמעט 63 מיליון דולרים בשנת 2015, סכום הנמוך בשלושה מיליון וחצי דולרים מהרווח שלו בשנה הקודמת.



במקום השני נמצא טייסטו שהרוויח כמעט 38 מיליון דולרים, ובמקום השלישי דיויד גואטה, עם רווח של 28 מיליון דולרים.



עוד ברשימה, דיפלו, אפרוג'אק וגם אביצ'י הצעיר שהרוויח כמעט 14 מיליון וחצי דולרים בשנה שעברה.



אל מול הנתונים הללו, מגזין NME מפרסם מחקר שנערך באוניברסיטה באוסטרליה, המגלה כי לאנשים שהולכים להופעות מוזיקה באופן קבוע, יש סיכוי גבוה יותר להרגיש מאושרים בחייהם. אושר של אחד הוא עושר לשני, העיקר שכולם נהנים ממוזיקה טובה.



ואם אתם מחפשים כמהDJ's מקומיים ומוצלחים במיוחד, היכנסו לערוץ eco DJ שלנו.