הקהל הישראלי זעם, וכעת סיה מגיבה. כמה ימים אחרי ששתי בקשות לתביעות ייצוגיות הוגשו נגד מפיקי המופע של הזמרת בפארק הירקון בת"א, פרסמה הזמרת האוסטרלית ציוץ בחשבון הטוויטר שלה, שבו היא מתייחסת לטענות נגדה מצד המעריצים הישראלים שהגיעו למופע. "מסע ההופעות האירופי הזה היה מדהים. תודה לכולם על השירה מכל הלב ועל שקיבלתם אותי בלבבות פתוחים. אני נותנת את כל מה שיש לי במופע. זה מופשט, אבל אני שרה מהלב בצורה חיה וכל רגע מכוון בצורה ברורה", כתבה סיה, שהופיעה בסוף השבוע בפסטיבל מוזיקה באנגליה.
הציוצים של סיה זכו בתוך זמן קצר לאלפי תגובות של מעריצים, חלקם מישראל, שהביעו תמיכה בזמרת. "כישראלי, אני מתנצל על כמה אידיוטים שיש לנו כאן", כתב אחד המגיבים. מגיבה אחרת מישראל כתבה "אתם שהגשתם את התביעה, הבכתם את כולנו. על מה לעזאזל חשבתם? האם לא קראתם את המידע על המופע לפני כן?".

כזכור, הגישו מעריציה של הזמרת שתי בקשות לתביעות ייצוגיות, על סך 9 מיליון שקל ו־26 מיליון שקל, לאחר שלטענתם המופע היה קצר במיוחד וארך 65 דקות בלבד, ומסכי הענק לא הציגו את שהתרחש על הבמה אלא קטעים מוקלטים מראש. התביעות הייצוגיות נגד הזמרת הפופולרית עוררו עניין רב וזכו לכיסוי נרחב בתקשורת הבינלאומית, שציטטו את הטענות של רוכשי הכרטיסים הישראלים ואת תגובתם של מפיקי המופע.