Streisand Vs. Siri

כמעט כל אדם המחזיק ברשותו אייפון, מכיר את סירי – מערכת הבינה המלאכותית שיכולה לענות לכם על שאלות בקולה, ולבצע פעולות במכשיר הנייד שלכם.
גם הזמרת ברברה סטרייסטנד מכירה את סירי, אך כנראה שסירי, לא ממש מכירה אותה, או יותר נכון, לא יודעת להגות נכון את שמה, מה שהוביל את סטרייסנד, לפנות למנכ"ל אפל בבקשה שיטפל בעניין.


במהלך ראיון שנערך עם הזמרת שאל המראיין את סירי מיהי הזמרת היחידה בעולם שמנפיקה להיטים במשך שישה עשורים. סירי לא התבלבלה וענתה מיד - ברברה סטרייסנד, רק שבמקום לומר את שם משפחתה עם S היא הגתה אותו עם Z – סטרייזנד במקום סטרייסנד.

לאחר החשיפה, סיפרה הזמרת כי היא מכירה את הטעות, ואף החליטה לפעול בנושא ופנתה לאחרונה למנכ"ל אפל טים קוק, שהסכים באדיבותו לשנות את הגיית שמה של סטרייסנד, בעדכון הגרסא הבא של מכשירי האייפון שיצא ב-30 בספטמבר. אנחנו לא יכולים לחכות!

ג'וני מיטשל מתאוששת


כוכבת גדולה נוספת שנמצאת היום בכותרות היא הזמרת ג'וני מיטשל, שנצפתה בהופעה שהתקיימה בסוף השבוע האחרון בלוס אנג'לס. הסיבה להתרגשות היא העובדה שמדובר בהופעתה הפומבית הראשונה של מיטשל מאז מרץ 2015, אז נתגלתה מפרצת במוחה של הזמרת, היא אושפזה בבית חולים, ומאז מצבה לא היה ברור. 

העדכון האחרון לגביה התפרסם לפני כמעט שנה. בעדכון נכתב כי הזמרת מתאוששת מהאירוע המוחי הקשה שעברה, וכבר הולכת ומדברת בכוחות עצמה. 
בליל שבת האחרון נראתה מיטשל שמחה ורגועה, ועושה רושם כי הזמרת מתאוששת מהטראומה הקשה שחוותה וחוזרת לעצמה לאט לאט – אנחנו, נאחל רק בריאות!