השמועה והסערה: ביום ראשון הופצה שמועה בקבוצות וואטסאפ שהזמר איציק קלה הלך לעולמו, כארבע שנים אחרי שאשתו, ציונה קלה, נפצעה קשה בפיגוע. השמועות עשו דרכן לאחד מאתרי החדשות שפרסם אותן. אמרגנו של הזמר, רפי בן חמו, הביעו את זעמו. "הפיצו שמועה, אנחנו עדיין לא יודעים מי הפיץ אותה ובודקים את זה", סיפר בן חמו אמר לדנה ספקטור ורן שריג ב"רדיו ללא הפסקה 103FM". "בהתחלה הייתי עצבני, אחר כך נרגעתי. הרגו את הבן אדם בשנייה באיזו כתבת וואטסאפ. מי שכותב משהו צריך להיות אחראי על מה שהוא כותב. זה התפרסם גם באתר חדשות. הגשתי תלונה וזה מטופל כבר. אין לי חשד מי הפיץ את זה ומה הרעיון, אבל מי שעשה את הטעות הזו ישלם עליה, לא מאיתנו, אבל מטפלים בזה. מי שצריך לעשות את העבודה שיעשה אותה. כרגע אני לא יודע אם תהיה תביעה".




"כל המדינה שמעה על זה והטלפונים לא הפסיקו לצלצל", אמר בן חמו, "אנשים התקשרו מכל הארץ ומכל העולם, רק בשביל לדעת איך קרה ומה קרה. בהתחלה אנשים התקשרו בוכים. שאלתי מה קרה ואמרו לי 'תסתכל' ושלחו לי את ההודעות. כמה דקות אחר כך כבר הודעתי לאיציק, שהוא לא יקבל שוק ש'הרגו' אותו והוא עונה לטלפון כשהוא מת. איך הוא יכול להגיב? הוא קיבל שוק, הוא לא האמין ש'הרגו' אותו. מאז אנחנו מתמודדים עם כל הטלפונים, להגיד לכולם שהכל בסדר. העלנו הודעה לפייסבוק שהכל בסדר, ראש חודש טוב לכל עם ישראל, חודש הסליחות והרחמים והכל בסדר תודה לאל".


שריג שאל על מצבו הרפואי של הזמר והאמרגן השיב: "אני יודע שיש הרבה שמועות. הכל בסדר, תודה לאל. הוא מרגיש טוב. הוא בן אדם מוכר, 44 שנות קריירה, איש שעשה רק טוב. הקרובים והאנשים רק רוצים לשמוע שהכל בסדר. כל מי שמתקשר ובוכה אתה יודע שהוא אוהב אותך מהלב וברוך השם הטלפון לא הפסיק לצלצל".


קלה, בן 63, הוא מהבולטים בזמרי הז'אנר הים תיכוני. הוא התפרסם לראשונה בגיל 18, כשהיה סולנה של להקת "אור חיים", ושירים של הלהקה אף הושמעו בתחנות הרדיו. יחד עם זאת, בהדרגה התרחק קלה מן הלהקה, ומספר שנים מאוחר יותר החל להופיע בלעדיה ובליווי נגנים משלו באירועים ובמועדונים.

בשנת 1978 יצא אלבומו הראשון, "על הרי הקסטל", ומאז הוציא כמעט 30 אלבומים נוספים, ביניהם אחד שכלל גרסאות כיסוי לשירים עבריים ידועים. במהלך הקריירה שיתף פעולה עם כותבים ויוצרים רבים, בהם עוזי חיטמן, אהוד מנור, אביהו מדינה, שלמה כישור, דני שושן, אלי חוג'ה ואחרים. בין שיריו הבולטים נכללים "אבא נשמה", "תביני אותי", "מאמי מאמי" (המוכר יותר בשם "אישה יפה"), "אני קורא בשמך" ו"מחפש את הדרך".