אחרי שהקריירה שלו התרסקה ב"חי בלה לה לנד" והשתקמה ב"אח הגדול" יצא מושיק עפיה מחברת הניהול של אייל גולן ויצא לדרך חדשה. בראיון לאיריס קול ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" סיפר: "הכל בסדר הכל טוב. כאיש מאמין אני נותן להשם לנווט אותי. לא עזבתי את 'ליאם הפקות'. נפרדנו משיקולים מקצועיים. דברים שקשורים בקריירה שלי. אני, אייל גולן ובני פרץ, המנהל של גולן חברים מאוד מאוד טובים. נפרדנו לפני חודשיים בערך ואני השבוע התארחתי בהופעה של אייל גולן בהיכל התרבות והעליתי פוסטים ברשתות החברתיות והכל פרגון ואהבה אמיתית. לפעמים בעבודה דברים פחות מסתדרים. זה לא משליך על היחסים האישיים ועל החברות ועל הכל. צריך לדעת להפריד דברים. אני התראיינתי כמה שפחות כי התקשורת מחפשת להפוך כל זבוב לפיל ובאמת אין סיבה כי הכל בסדר".



 

"אני נמצא בחברת הפקות", עדכן עפיה, "המנהל האישי שלי הוא יובל ניסני שמוכר מאוד בתעשייה, איש שכולו לב שאני מכיר מעל לעשרים שנה. הוא ניהל את ליאור נרקיס עשר שנים וכמה שנים טובות את עופר לוי. הוא מוכר, ידוע, אהוב, אחראי ומנהל קטלני. יובל מנהל לי את היומן. זה לא התפקיד שלי. איזה זמר מנהל יומן? אני צריך לקבל את רשימת ההופעות לשבוע הנוכחי ולדעת להתייצב איפה שאני צריך להתייצב. אני לא מטפל בכספים, אירועים, ועדי עובדים ובכל מה שקשור להפקה. אגב, המדיניות היא לקחת את התשלום הרבה לפני שהאירוע יוצא לפועל. ככה שכנראה לא יהיו בעיות של כספים. מס הכנסה? זה משהו שהוא מובן מאליו, לא צריך לדבר עליו בכלל. והניהול שלי כולל את משה זיו היחצן".

"החובות שלי עוד לא נסגרו", ציין הזמר. "נראה לי שהבנקים לא כל כך רצו שזה ייסגר. הצעתי כבר פעמיים סכום שהוא לא רחוק מחצי מיליון שקל והבנקים סירבו לקחת את הכסף. דאגות? יש מישהו במדינה הזו שאין לו דאגות? אני כל כולי במוזיקה. חשוב לי להצליח. אני חושב שיש לי עוד המון מה לתת מעבר למה שאני נמצא כרגע. אבל זה בסדר. אני חושב שככה עושים קריירה. אני בן 41, עוד מעט 42, עם יותר מ-20 שנות קריירה. אני גם לא שחקתי את עצמי בתוכניות ריאליטי. עשיתי את 'האח הגדול' ולפני עשור הצטלמתי עם שלומי סרנגה בטכניון. אם יגיע איזה משהו חדש, קונספט שאתחבר אלי, אז אעשה את זה באהבה".

השבוע הוציא עפיה את השיר החדש "אל מושיע", עליו סיפר: "כאדם מאמין קיבלתי את השיר על הבוקר כשסיימתי להניח תפילין. קיבלתי פתאום הודעת וואטסאפ שאני חייב לשמוע אותו, וכאדם מאמין מיד התחברתי אליו. הוא בא לי בדיוק בזמן, ב'בינגו' לתחילת חודש הסליחות. אני לא חשבתי זה פשוט בא לי מוכן על מגש והצטייר לי יפה. השיר הוא קצבי. אני פחות מחובר לשירים הקצביים האלה וזה פחות מתאים לי, זה משהו שאני לא רגיל, אבל פה זה התלבש כמו כפפה ליד והתחבר הכל יחד. אנחנו הרי כל החיים בניסיון. תפילין אני מניח כל בוקר. לבית כנסת אני פחות הולך. אני אוהב שיעורי תורה, זה מחכים ומעניין, אני צופה בהרצאות של רבנים ביוטיוב".