המכירות הפומביות של טו פאק

בעוד שבוע בדיוק ימלאו 20 שנים למותו של טו פאק שאקור - אחד הראפרים הגדולים בעולם, ולרגל התאריך, יתקיימו מספר מכירות פומביות של פריטים שהיו שייכים לזמר המוערך. אחד הפריטים הוא דף ועליו מילות השיר ‘Chasin’ Moments’, שנכתב זמן קצר לפני מותו, והופיע לבסוף באלבום שיצא כמה שנים לאחר מותו. המחיר המבוקש: קצת יותר מ-38 אלף דולרים, המוכר: עובד לשעבר של הראפר המנוח ששמר על המציאה במשך 20 שנה.
 
הפריט היקר ביותר שיוצג למכירה הוא מכתב ששלח הראפר מתא מאסרו, לאחר שהורשע בתקיפה מינית של מעריצה. את המכתב שלח לעורכת מגזין אמריקאי ובו ביקש לפתוח דף חדש בחייו. עלות המכתב - 225 אלף דולרים – נשמע מטורף, אבל יחד עם זאת, יש לא מעט אנשים שעבור גרסת המקור של המכתב המפורסם – ישמחו לשלם יותר משמונה מאות אלף שקלים.


קלינטון מגייס מצביעים בפסטיבל מוזיקה



בעוד חודשיים יתקיימו בארה"ב הבחירות לנשיאות, ובמשפחת קלינטון לא נחים לרגע, וממשיכים לנסות לגייס מצביעים. ביל קלינטון, בעלה של הילארי ונשיאה ה-42 של ארה"ב, לקח את רעיון גיוס המצביעים צעד אחד קדימה, והגיע לפני יומיים לפסטיבל מוזיקה בפילדלפיה, כדי לדוג שם מצביעים פוטנציאליים.
בין ניסיון שכנוע אחד לאחר, הוא גם צפה במופע של צ'אנס דה ראפר, בילה עם זוג חברים קרובים, ביונסה וג'יי זי, וגם החליף כמה מילים עם סולן להקת אדוארד שארפ והמגנטיק זירוס. 

הפסטיבל נמשך יומיים שלמים והתקיימו בו הופעות של 70 אמנים. לא ברור אם הביקור המפתיע של קלינטון אכן סייע לאשתו, המתמודדת במירוץ מול דונלד טראמפ, אבל מה שבטוח, בעיקר לפי התמונות שמתפרסמות ברשת, ביל קלינטון עשה חיים משוגעים בסוף השבוע.