שימי תבורי התארח בתכנית של שי חי ומיקי לוין ב"רדיו ללא הפסקה 103FM", וסיפר על הנישואים ליהודית באומן. "התחתנו בנישואים אזרחיים כאלה שתופסים בכל העולם, אנחנו כבר רשומים בתעודת זהות. המשפחה של יהודית הייתה, המשפחה שלי נשארה בארץ". מיקי שאלה על מסיבת החתונה המתוכננת ליום שני הקרוב: "תקדיש ליהודית שיר?" "רק שיר אחד? אני מקדיש לה את כל השירים", אמר שימי. "הכל יהיה מהלב. השירים שלי לא נס ליחם. כל השירים יהיו מוקדשים אך ורק לה. אני בטוח שזאת אהבת אמת עד סוף החיים".



"סליחה שאני שואלת אבל לא ככה אמרת גם על כל הנשים הקודמות?" תהתה מיקי. "ממש לא", ענה. "גם לא התראיינתי עליהן". "שמתי לב שמאד חשוב לך להראות שאתה עומד מאחוריה", אמר שי חי. "זה מאד חשוב לך לצעוק לעולם אני אוהב את האישה הזאת. זה התחיל מזה שאנשים, מעריצים וחברים והקנאה שלהם שלא הבינו לאן שימי נעלם. התחילו עם שטויות של יהודית עושה כישופים. וזה פגע בה מאד והיא הייתה חייבת להגיב וזה נגרר לתקשורת שלא הפסיקה והלך והסתבך".



על ארועי השקה אמר שימי ש"אנחנו לא מקבלים הרבה כספים ושמס הכנסה לא ישמע. אבל עושים לנו הרבה כבוד ברחוב וכולם אוהבים את יהודית וצועקים לנו יהודית כל העם אוהב אותך והיא מהתרגשות בוכה". 






"מה יהיה עם הילדים, יגיעו בסוף לחתונה?" שאלה מיקי. "אני מקווה שהם יגיעו. חיים אתגר בטוח לא יוזמן, הוא זה שעשה את כל הברדק. מי שצריך לעשות שלום בית זה הילדים הם צריכים לחייג ולהגיד אבא סליחה על כל מה שעשינו ומה שגרמנו ליהודית הם עשו הרבה דברים רעים כמו ההקלטות שהקליטו דברים שלא חלמתי בחיים שלי שהילדים שלי יעשו. ניסינו וניסינו להושיט יד לילדים אבל הם מחזיקים מעצמם איזה שייח'".



"נשמע שקצת נפגעת", העיר שי חי. "בטח שאני נפגע כשאומרים משהו על יהודית זה פוגע בי. אני אוהב אצלה את הלב שלה האופי שלה הביישנות שלה הטוב לב שלה, כמו שמספרים החברים שלה תמיד הייתה מזמינה אותם לאכול". בתשובה לשאלה איך מציתים את האהבה מחדש אמר תבורי ש"הכל בא מהלב והכל זה גורל, אנחנו לא יודעים לאן אנחנו הולכים ומה יקרה מחר. נפגשנו בפייסבוק בפעם השנייה, מדי פעם היינו מתכתבים ואז באתי אליה הביתה ושתיתי קפה וזיפ מאז הכל ניצת וזה התחיל מחדש. 



תבורי סיפר שביום שני תהיה "חגיגה שלמה, לא יהיה רב אבל יהיו המון שומרי ראש כי יש הרבה תלונות ממעריצות שמאיימות לדקור ולשפוך חומצות כל מיני מטורפות. שולחים ליהודית כל מיני דברים מפחידים. יהיה חיים משה שישיר לה נשבע היא נורא אוהבת את השיר הזה יגיעו מלא אומנים חברים טובים תהיה חגיגה ויהיה שמח".