טיילור סוויפט תורמת

הזמרת טיילור סוויפט מקפידה לשמור על קשר הדוק וישיר עם המעריצים הוותיקים שלה שמלווים אותה לאורך השנים, וכשצריך לסייע להם, הזמרת לא מהססת ותורמת גם מכספה האישי.



זה בדיוק מה שקרה בשבוע שעבר, לאחר שבסוף השבוע שלפני כן, מעריצה ותיקה של הזמרת הייתה מעורבת בתאונת דרכים שהובילה לאשפוז בבית חולים. לאחר מספר ימים, המעריצה - קייטי בת' קרטר בת ה-18 הלכה לעולמה, ומשפחתה נקלעה לחובות כבדים לבית החולים ולבית הלוויות של כ-40 אלף דולרים.



חברי המשפחה פתחו אתר לגיוס תרומות, וכאשר סוויפט שמעה על הטרגדיה הקשה, היא החליטה לתרום 5,000 דולרים לכיסוי החובות.



סוויפט צירפה הודעה לאחותה של המנוחה ובה כתבה: "קימי, מילים לא יוכלו לתאר כמה צר לי על האובדן שלכם. אני יודעת שתמשיכי להנציח את קייטי, דעי לך שאני חושבת עליכם ומתפללת עבור המשפחה". סוויפט חתמה על התרומה – "באהבה, טיילור", והאחות הנרגשת הודתה לה והוסיפה, כי גם אחותה, על אף שכבר איננה איתנו, מחייכת מלמעלה.



סלין דיון מחלימה


שנה לא פשוטה עברה על הזמרת סלין דיון שאיבדה בחודש ינואר האחרון את בעלה רנה, שגם שימש כמנהלה האישי, ואת אחיה דניאל, שהלך לעולמו יומיים אח"כ בלבד.



השניים הלכו לעולמם ממחלת הסרטן, וכעת, שמונה חודשים לאחר האובדן הגדול של דיון, הזמרת חוזרת אל המוזיקה, ומשחררת שיר חדש שכתבה לה הזמרת פינק שנקרא - 'Recovering' – מחלימה.





"כולם רוצים לשמוע את הקינה של סלין", אמרה לאחרונה פינק בריאיון, "אני רציתי לשמוע את הנשמה שלה". דיון התייחסה לשיר ואמרה כי זו הייתה מתנה נדיבה שפינק העניקה לה. "אנשים נוטים לשלוח לי שירים עצובים" הוסיפה דיון, "אני רוצה לשיר שירים מרגשים אבל החיים יפים, ואני רוצה להאמין שלרנה יש חיים אחרי החיים האלה ושהוא לא סובל יותר".