יד ראשונה מסלב - כוכבים בינלאומיים נוהגים לא פעם לתרום לגופים וארגונים הקרובים ללבם. יש כאלה שבוחרים בתרומה כספית ויש גם כאלה שמעדיפים להעניק תרומה מעט שונה. אחד מהם הוא הזמר אד שירן, שבחר לתרום לצדקה לא פחות מ-12 שקיות ענקיות מלאות בבגדים. שקיות הבגדים הועברו לחנות מיוחדת הנמצאת בתוך הוספיס המעניק ליווי לאנשים בעלי מחלות חשוכות מרפא. ההוספיס נמצא במחוז מגוריו של שירן, והזמר מקפיד לתרום לו בקביעות. בשקיות הבגדים שהועברו להוספיס נמצאים שלל פריטי לבוש של שירן, אותם תוכלו לרכוש במקום.




אם אתם מחפשים לוק מרשים יותר, שירן החליט לתרום לא רק בגדי יום יום אלא גם את החליפות שלבש לטקס ה-"Brits" הנחשב, ולטקס הגראמי האחרון, אז גם זכה בשני פסלונים מכובדים. עוד תרם הזמר - את החולצה שלבש בצילומי סרטה החדש של ברידג'יט ג'ונס.

הפריטים היוקרתיים לא יימכרו בחנות ההוספיס, אלא ברשת דרך מכירה פומבית מיוחדת. כרגע המחיר של חולצת ברידג'יט ג'ונס עומד על קצת יותר מ-500 פאונד, המכירה תיסגר בתחילת אוקטובר – אז יאללה, שלפו את הארנקים.

 

לאון הנדריקס בריאיון על אחיו – אגדת הגיטרה


נישאר בבריטניה, שציינה השבוע – 50 שנים לתחילת הקריירה של ג'ימי הנדריקס – אגדת הגיטרה, שנחת בממלכה בשנת 1966, ובין לילה הפך לסיפור הצלחה.



לכבוד התאריך המשמעותי, אחיו הצעיר של הנדריקס – לאון, התראיין לגרדיאן הבריטי, וסיפר על אחיו הגדול שהלך לעולמו בגיל 27. "בילדותנו ג'ימי היה לוקח מטאטא ומנגן עליו כמו על גיטרה", סיפר האח. "המטאטא היה מלא אבק, וג'ימי שהשתולל איתו בבית, לכלך את כל הרצפה. כשאבא חזר הביתה, הוא כמובן החטיף לו כהוגן".






סיפור משעשע נוסף שהתרחש כשהאחים היו קטנים, ממחיש את המשיכה של הנדריקס למוזיקה. לאון הנדריקס סיפר שאחיו הסקרן החליט יום אחד לחפש את המוזיקה שבתוך הרדיו. האחים פירקו את המכשיר, אך לצערם איבדו את המברג ולא הצליחו לחברו בחזרה. גם במקרה הזה ג'ימי הצעיר זכה למנה הגונה מאביו, אבל למזל כולנו – המשיך לחקור להעמיק ולבסוף גם ליצור – יופי של מוזיקה.