כוכב הפופ הקנדי ג'סטין ביבר אוהב ששמו נמצא בכותרות, גם אם ההקשר, לא מאוד חיובי. אז מה הפעם אתם תוהים? ביבר החליט לרדת בדרמטיות מהבמה במהלך הופעה, בשל צרחות המעריצים שבסה"כ רצו קצת יחס מהזמר המוערץ. לאחרונה ביבר החל להתלונן על צעקות המעריצים שמפריעות לו למהלך ההופעה, ופוגעות בכבודו. בהופעה שהתקיימה לפני יומיים במנצ'סטר, ביבר ביקש מהקהל להפסיק לצרוח לעברו בהפוגה בין השירים, אך הקהל – שנרגש לפגוש מקרוב את הזמר המוערץ המשיך בצעקות, מה שהוביל לפיצוץ.





ביבר – איבד את קור רוחו, הטיח את המיקרופון על הבמה וירד ממנה. כעבור מספר דקות חזר לבמה והסביר למעריצים את הסיבה לתסכול שלו – "אני מקדיש את חיי כדי להעלות חיוך על פניהם של אנשים, וכשאני מרגיש שלא נותנים לי כבוד, זה פוגע בי" כך ביבר.



דרמה קווין, כבר אמרנו?
 

ג'נסיס – האיחוד?


מעריצי להקת ג'נסיס הוותיקה – שימו לב לעניין הבא: הזמר פיל קולינס, מנהיג וסולן הלהקה, רמז לאחרונה כי להקת הרוק הבריטית עשויה להתאחד שוב – בקרוב מאוד.



האיחוד האחרון של ג'נסיס התקיים לפני כמעט עשור, ב-2007. ארבע שנים לאחר מכן, קולינס הודיע כי הוא פורש מתעשיית המוזיקה. אל מול ההחלטה הזו של הזמר והמתופף המוערך, עמדה המציאות – וקולינס הודיע במסיבת עיתונאים שהתקיימה לפני מספר ימים כי ישוב בקרוב לבמה למספר הופעות.
כשנשאל על איחוד נוסף של ג'נסיס אמר קולינס: "אנחנו עדיין חברים מאוד טובים, ביום הולדתי האחרון יצאנו לבלות בלונדון. הכל יכול לקרות".

קולינס חגג בינואר האחרון יומולדת 65, לעיתונאים סיפר כי הוא מנגן על תופים מאז שהיה בן חמש, אך עם זאת הוא חייב להודות שהנגינה שלו היום, אינה משתווה לאיך שהייתה בצעירותו. כך או כך – פיל, אנחנו אוהבים אותך, ומקווים לראות את ג'נסיס בשנה הבאה – אולי גם אצלנו.