בעידן שבו הטכנולוגיה השתלטה על חיינו, פתיחה של עמוד אינסטגרם יכולה להיות צעד בעל משמעות אדירה עבור מיליוני בני אדם, כך במקרה של מעריצי להקת הבנות המיתולוגית דסטניז צ'יילד, שנדהמו לגלות כי להרכב נפתח עמוד רשמי, מה שמעיד על פי הערכות, על אפשרות לאיחוד פוטנציאלי. הרכב ה-R&B הוקם ב-1997 ומכר למעלה מ-60 מיליון תקליטים ברחבי העולם, עד לפירוקו ב-2006. בעמוד האינסטגרם של ההרכב יש כרגע בסה"כ שלוש תמונות, אבל כמעט 30 אלף עוקבים. המעריצים מעריכים כי ההרכב מחדש את הפעילות לקראת חגיגות 20 שנה ללהקה שיחולו בשנה הבאה.



שתיים מחברות ההרכב – קלי רולנד ומישל ויליאמס, נצפו בשבוע שעבר באירוע בידור, שם נשאלו על אפשרות לאיחוד. השתיים הכחישו אפשרות כזו, אך הסכימו לגלות כי נפגשו לאחרונה לארוחת ערב עם ביונסה - הצלע השלישית בלהקה. "בסה"כ נהננו מארוחת ערב יחד" סיפרה רולנד, ולנו נותר לקוות – שמדובר בקצת יותר מזה.


רונסון ומארס נתבעים. שוב!

מארק רונסון וברונו מארס לא מאמינים שזה קורה להם שוב. הצמד המצליח נתבע לאחרונה, שוב, על גניבת זכויות יוצרים, ושוב במרכז המחלוקת עומד הלהיט המפורסם Uptown Funk.



הפעם מדובר על הרכב פאנק בשם Collage, שטוען כי אלמנטים מתוך שירם Young Girls שיצא ב-1983, מועתקים לתוך שירם של מארס ורונסון. זו אינה הפעם הראשונה שהשניים מתמודדים עם תביעה כזו, בפברואר האחרון סיפרנו לכם כי הרכב נוסף טען שהשיר Uptown Funk מועתק, כדי להימנע מתביעה השניים הוסיפו לקרדיטים של השיר עוד חמישה שמות. תוספת שמית לקרדיטים של השיר – משמעותה מעבר לכבוד, גם לא מעט כסף. Uptown Funk נחשב לסינגל הנמכר ביותר ב-2015, כך שמטבע הדברים רבים רוצים להיות שותפים להצלחה – מעטים, גם מצליחים.



רוצים עוד חדשות מוזיקה, פלייליסטים וגם טל ואביעד? היכנסו ל-eco99fm.