שבוע לבחירות בארה"ב, והרוחות מתלהטות - לא רק בין המועמדים, אלא גם בקרב לא מעט אנשי מוזיקה ובידור, שממשיכים להביע את דעתם בצורה גלויה וללא צנזורות. אחד המתבטאים הוא לא אחר מאשר המוזיקאי רוג'ר ווטרס, שלא נוהג להסתיר את דעותיו הפוליטיות – בטח שלא בהקשר הישראלי פלסטיני, והפעם הוא בוחר להשתמש בשפה קשה מאוד, ולהשוות בין דונלד טראמפ לאדולף היטלר.



בראיון שהתקיים עם מנהיג להקת פינק פלויד, אמר ווטרס כי טראמפ מסוכן בדיוק כמו היטלר. "המרחק למדינה פאשיסטית אינו גדול. זה תמיד מהלך חתרני, אמנם טראמפ פחות חתרני מהיטלר, אך לא פחות מסוכן".



ווטרס הוסיף כי במקרה של טראמפ אלה הסינים, המקסיקנים והמוסלמים, ובמקרה של היטלר היו אלה היהודים, הקומוניסטים, הצוענים וההומוסקסואלים.


ההתבטאויות הקיצוניות האלה מתווספות לדברים שאמר על טראמפ הזמר ברוס ספרינגסטין שתיאר אותו כמבוכה למדינתו. שבוע לבחירות – הביצה רועשת, וכנראה שתמשיך לבעבע גם בתקופה הקרובה.



לילי אלן סופגת ביקורת על תמיכתה בפליטים

גם הזמרת לילי אלן הסתבכה לאחרונה, לאחר שהשוותה את חוסר המעש של בריטניה בכל הקשור לסוגיית הפליטים ששוטפים את אירופה, לחוסר המעש של העולם בימי מלחמת העולם השנייה. אלן אמרה כי היא רוצה להיות בצד הטוב של ההיסטוריה, ואף ביקרה במחנות הפליטים. לאחר הביקור ספגה ביקורות קשות מצג הגולשים אך לא הפסיקה לפעול כדי לסייע לכל אותם המונים שמחפשים מקלט.
 
לאחרונה האלימות כלפי הזמרת חצתה את גבולות הרשת, ולפני מספר ימים כך סיפרה אלן לעוקביה בטוויטר, נהג מונית שהוזמן לאסוף אותה ואת ילדיה מביתם, סירב להעלות אותם על המונית כשגילה שמדובר בזמרת. הנהג הודיע לה – "חפשי נהג פליט שיסיע אותך", ובהמשך אף קילל אותה מול ילדיה. 
לטענת אלן, התקרית הזו גרמה לה להבין, כאחת שחיה חיים נוחים, איך זה מרגיש להיות מופלית לרעה.

חדשות המוזיקה, א'-ה' ב-eco99fm