שנה לאחר מקרה הטבח הנוראי שהביא למותם של 89 אנשים כחלק ממתקפת הטרור הרצחנית שאירעה בפריז – מועדון הבטאקלן יפתח את שעריו מחדש בשבת הקרובה, והראשון שיעלה על הבמה, כך פורסם היום, הוא הזמר הבריטי סטינג. המתקפה הקטלנית שהתרחשה לפני כשנה במועדון הפריזאי, פרצה במהלך הופעתם של להקת הרוק האמריקאית - Eagles Of Death Metal שאף איבדה את אחד מחברי הצוות שלה במהלך הטבח הנוראי, ובימים אלה משחררת סרט דוקומנטרי על האירועים.


בשבת הקרובה, שנה פחות יום מאז מתקפת הטרור, ייפתח המועדון מחדש, כפי שהבטיחו בעליו. בהצהרה ששחרר סטינג – האומן שייפתח את המועדון מחדש, הוא אמר כי "לפתיחה המחודשת יש שתי מטרות, הראשונה היא לזכור את קורבנות הפיגוע והשנייה היא לחגוג את החיים ואת המוזיקה. בעשייה הזו אנחנו מתכוונים לכבד את הזיכרון של אותם אנשים שקיפחו את חייהם, לעולם לא נשכח אותם".



פסקול הפאוור ריינג'רס עכשיו גם בויניל


נסיים באווירה קלילה הרבה… אם נולדתם בשנות ה-80 אין סיכוי שלא הייתם מכורים לאחת הסדרות המצליחות בעולם – הפאוור ריינג'רס. כעת מתברר שהפסקול של הסדרה ייצא בקרוב – איך לא על תקליט ויניל, באווירת הוינטאג' שמשתלטת על העולם.

 

הסדרה האמריקאית שנולדה בעקבות סדרה יפנית דומה, שודרה בארה"ב במשך 22 עונות, והפכה להצלחה בינלאומית אדירה. הפסקול של הסדרה שנמכר על ויניל, כבר ניתן לרכישה ברשת, עם עיבודים חדשים לשירים ולמנגינות שכולנו מכירים, מהעונה הראשונה והשנייה של הסדרה.

הוצאת תקליטים על ויניל נשמעת כמו צעד מפתיע, אך למעשה, יותר ויותר אומנים חוזרים למכשירי הפטפון הותיקים שעושים קאמבק! כאן אצלנו באקו 99 FM, חוגגים החודש יומולדת למכשיר המהפכני, ומציינים בכל ימי חמישי של חודש נובמבר את "חמישי וינטג'" עם השמעות מיוחדות, ופרטי טריוויה מרתקים על הפטפון והתקליטים, אתם כמובן – מוזמנים להצטרף אלינו.