הזמר שימי תבורי מסתבך עם החוק. בחודש אוגוסט האחרון הגישה נגדו המשטרה כתב אישום לבית המשפט לתעבורה בתל אביב בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול וסם מסוג קנאביס. מכתב האישום עולה כי ב-23/6, בסביבות השעה 9:20 בבוקר, נהג תבורי ברכבו ברחוב ויצמן בעיר, ונעצר על ידי המשטרה. על פי כתב האישום, השוטרים הגיעו אל תבורי בעקבות מידע מודיעיני על כך שהוא נוהג שלא כדין.



עוד נטען כי תבורי ביקש לעבור בדיקת שתן, ממצאיה עלה לכאורה, כי בגופו נמצאו "תוצרי חילוף חומרים של סם מסוכן מסוג קנאביס. רשיונו של שימי תבורי, שנשלל לאחר האירוע, הוחזר לו כעת. נראה כי מישהו יצר עם המשטרה קשר, ודיווח לה על כך שתבורי נוהג תחת השפעת סמים. סנגורו, עורך הדין דוד גולן, מסר בתגובה כי מרשו מכחיש מכל וכל את הטענות כלפיו וכי נהג תחת השפעת סמים ואלכוהול: "כל הנושא אינו נכון, ואנחנו נוכיח את חפותו של שימי תבורי בבית המשפט".



סנגורו של תבורי, עו"ד דוד גולן, אמר בראיון בגלי צה"ל, כי "יש פה הרבה רעש ללא שום בסיס. מדובר במידע מודיעיני שהמשטרה טוענת ששימי נהג תחת השפעת סם. לא דובים ולא יער. לא הייתה נהיגה תחת השפעת סם. אנחנו חולקים על כל הכתוב בכתב האישום. אני מאמין שחפותו תוכח בבית משפט".



"מבחינתי כשהוא נהג הוא לא היה תחת השפעה. אם הבנאדם עישן חודש לפני באמסטרדם ומוצאים שרידים של סם זה נראה מוגזם. השוטרים בפועל אומרים שלא היה שום רמזים לכך", הוסיף גולן.



לדבריו, בכתב האישום כתוב שזה היה בגלל מידע מודיעיני. "לא היתה נהיגה בזיג זג, לא עייפותו לא סימנים פיזיולוגיים על הגוף שלו. אבל בגלל שזה שימי תבורי הכל מותר".



לטענת עו"ד גולן, יהיה קשה לתביעה להוכיח שהוא נהג תחת השפעה וגם לבוא ולהוכיח שהסם היה שלו. "המעבדה שבדקה את החומר נתונה במחלוקת קשה מאוד ובית המשפט המחוזי בתל אביב כבר מתח עליה ביקורת. כל הנושא הזה יוכח כלא היה".



בחודשים האחרונים חזר תבורי לכותרות בעקבות הזוגיות, שנחשפה לראשונה ב"מעריב", אותה הוא מנהל ביחד עם יהודית באומן, שהגיעה לשיא באירוע החתונה, אותו ערכו בחודש ספטמבר האחרון. הכותרות על הזוגיות היו ברובן שליליות וקשורות לקשר הרופף של תבורי עם שבעת ילדיו מנישואיו הקודמים, שהעסיקו את מדורי הבידור והרכילות, כולל הריב המתוקשר עם בנו, שעלה לכותרות בתקופה האחרונה, הזמר בן אל תבורי.



בריאיון שהעניקו השניים ל"מעריב", הסבירו כי הם לא מעוניינים בדרמות סביב הנישואין החדשים שלהם והקשר הרומנטי, כשתבורי עצמו מנסה בתקופה האחרונה להוציא אזרחות אירופית, ובגלל זה השניים נמצאים באמסטרדם לעיתים תכופות, השניים גם התחתנו באופן רשמי בעיר, ולאחר מכן ערכו מסיבה בישראל.