חברי להקת "הצ'רצ'ילים" המיתולוגית התארחו באולפן של גבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM", במסגרת פינת המוזיקה השבועית של דודי פטימר. מיקי גבריאלוב, דני שושן וחיים רומנו, אגדות רוקנ'רול מקומיות, ביצעו בלייב את שירם "Too Much in Love To Hear", והשמיעו את הסינגל החדש "Picture In Mind", הלקוח במקור מאלבומם הראשון, ומופיע באלבום הופעה חיה כפול חדש, שהם מוציאים בימים אלה.





"הצ'רצ'ילים" סיפרו שמדובר באלבום שהוקלט בצמד ההופעות שקיימו בשנה שעברה בהרכב המלא, עם הסולן המקורי רוב האקסלי, לרגל 50 שנה להקמת הלהקה. האלבום ייצא גם במהדורת דיסק כפול וגם כתקליט ויניל כפול.



את האלבום הכפול ישיקו בצמד הופעות אשר יתקיימו במועדון "בארבי" בתל אביב ב-1 וב-2 בדצמבר. בהופעות יארחו את ריי דורסט מלהקת "מונגו ג'רי", שאחראי ללהיט הענק " In The Summertime" בגרסתו המקורית. "דורסט כתב לנו את השיר 'Time Is Now'. כשיר בלוז ואנחנו עשינו ממנו רוק", סיפר שושן. "היינו חתומים אז באותה חברת תקליטים בלונדון, 'רד באס', היינו נפגשים במסדרונות והם יזמו שהוא יכתוב לנו, כיוון שכבר היה כותב די ידוע".



למרות הצניעות, "הצ'רצילים" נחשבים ללהקה אגדית בתולדות הרוק הישראלי, שתקליט ויניל במהדורה מקורית של אלבומם הראשון נמכר בשוק האספנים באלפי שקלים. "היינו מהראשונים שהתחילו את הז'אנר, שרנו באנגלית, אבל היינו גם מקוריים, זה מה שעשה את ההבדל מלהקות אחרות", אמר שושן. 


"הקהל שמגיע להופעות שלנו הוא בחתך עצום", סיפר גבריאלוב, "רוקרים ותיקים מפעם, מבוגרים שגדלו על זה, צעירים שבאים לשמוע את חיים רומנו מנגן גיטרה, רוקיסטים שרוצים לשמוע את דני שושן שר ואותי מנגן בס על זה". "בשנה שעברה ה'בארבי' היה מפוצץ צעירים, המוזיקה שלנו עוברת מדור לדור", סיכם שושן.