הזמר משה פרץ הוציא את השיר החדש "כוס של יין" וסיפר לאיריס קול ואורי גוטליב ב"רדיו ללא הפסקה 103FM": "את השיר הזה כבר שרתי בהופעות והקהל עף עליו וכבר מכיר את המילים. הוצאתי אותו ותוך יומיים כבר היו לו 200 אלף צפיות ביוטיוב. יש לי תחושה עם השיר כמו שהייתה לי עם 'אש' ו'מהשמיים'. אפילו יותר חזקה. התאמתי אותו למה שקורה בעולם, בעיקר הסאונדים החדשים. זה כמו אופנה. פעם היה יותר אוריינטאלי ואתני, עכשיו זה עובר לקצת יותר לאלקטרוני. זה כמו שהחלפתי חליפה, אבל נשארתי אותו אחד. כתבתי והלחנתי ועיבדתי את השיר הזה ושמתי חליפה שונה".



מה אתה עושה במהלך היום לפני שאתה מופיע בלילה?


"צריך לכתוב, להלחין, להקליט, משם באים השירים להופעה. ותמיד יש הכנות והקלטות ופגישות. ברור שאני נהנה מהפירות, אבל לא מביאים לי אותם מוכנים. אני משקה, מגדל את העץ. יש לי אולפן בבית ובו אני מקליט, כבר שלושה אלבומים. יש גיטרות, יש הכל. אני מאוד אוהב גם סקסופון. לא למדתי אף פעם לנגן, אבל עם הקול אני עושה את הקול עם הפרייזינג של הסקסופון".



בשלב הזה פרץ הזכיר לגוטליב ששניהם ניגנו יחד בג'אם, פרץ תופף וגוטליב ניגן בבס. על השאלה האם הוא פוזל גם לעסקים שמחוץ למוזיקה ענה פרץ: "מקסימום לקנות נכס שיניב את עצמו. אני בעד לא לעשות דברים שאני לא מתעסק בהם או לא מבין בהם יותר מדי, זה תמיד גורם לצרות. יש מספיק מזה וצריך ליהנות מזה ובכיף, למה להרחיב את עצמנו".



על הבחירות בארה"ב אמר: "התהליך שבוחרים אותם, אחד מכפיש את השני ואחד מקלל את השני ואחרי זה הוא (טראמפ) נהיה נשיא ומפסיק לדבר ככה, פתאום נהיה ממלכתי. זה לא הזוי? זה גנון. היא (קלינטון) הייתה צריכה לעשות דברים רעים כדי שהיא תזכה", סיכם בהומור.